مدیر راهداری استان تهران گفت: بیشتر تلفات جاده ای به علت عوامل انسانی انجام می شود.

آمار کشته‌ها نسبت به سال گذشته 70 درصد کاهش یافتذکریا صفرزاده مدیر راهداری استان تهران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان گفت:خطای انسانی بیشترین سهم را در تلفات جاده ای به خود اختصاص داده اند به طوری که 75 درصد این آمار به آنها برمی گردد و سهم جاده، وسائل نقلیه و شرایط جوی 25 درصد است.

وی افزود: در سال گذشته از تاریخ 25 اسفند تا 15 فروردین ماه بر اساس آمار پزشکی قانونی 23 کشته در سطح استان گزارش شد.

وی افزود:بر اساس گزارش اعلام شده از سوی پلیس راه، آمار کشته های برون شهری استان تهران در امسال با کاهش هفتاد درصدی همراه بوده است.
 

***اقدامات انجام شده در طرح جهادی نوروزی

مدیر راهداری استان تهران در ادامه با اشاره به اینکه از یکم تا بیست و پنجم اسفند ماه راهداری جهادی برای آماده‌سازی راه‌های استان برای مسافران نوروزی آماده شد اظهار داشت: حدود 1000 نفر راهدار با 300 دستگاه ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک راهداری در سطح استان مستقر شدند.

وی عنوان کرد: نصب گاردریل سه موج و دو موج، نصب نیوجرسی مفصلی و جدید در آزاد راه تهران – قم، خط کشی راه‌ها، پاک‌سازی حاشیه راه‌ها، رنگ‌آمیزی گاردریل، رفع نواقص تابلو و علائم اطلاعاتی و هشداری، تابلوهای تامین امینی ترافیکی، شناسایی نقاط پرحادثه و طرح مدیریت سرعت از جمله این اقدامات بودند.

***اقدامات راهداری نوروزی


صفرزاده تاکید کرد: راهداری نوروزی از پانزدهم اسفند تا پانزدهم فروردین ماه انجام شد.

وی افزود: در این طرح حدود 700 راهدار و 300 دستگاه راهداری و راه‌سازی برای خدمات‌رسانی به افرادی که از راه‌های استان تردد داشتند استقرار داده شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: صفرزاده ، آمار ، اقدامات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار