چمران مطرح کرد:

شمال و جنوب پایتخت برای ما فرقی ندارد/گسترش تهران بدون برنامه است

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: با توجه به وجود عقب ماندگی های متعدد در مناطق جنوبی در تلاش هستیم این موارد در این محلات اصلاح و جبران شود.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در آیین افتتاح و بهره برداری از زیر گذر جوادیه كه امروز (دوشنبه) برگزار شد با اشاره به این‌كه محله جوادیه یكی از قدیمی ترین محلات پایتخت است، اظهار داشت: زیر گذر جوادیه با توجه به این‌كه از زیر ریل راه آهن عبور می كند پروژه ای بسیار مشكل است.

وی گفت:برای شورای شهر و شهرداری مناطق تهران تفكیك شدنی نیست و در تلاش هستیم پروژه های عمرانی در تمامی مناطق مورد بهره برداری قرار گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: اما با توجه به وجود عقب ماندگی های متعدد در مناطق جنوبی در تلاش هستیم این موارد اصلاح و جبران شود.

چمران افزود:علاوه بر پروژه های مترو در صدد هستيم بزرگراه يادگار امام (ره) به پل شهيد كاظمی و بزرگراه فتح متصل شود.

وی ادامه داد:به همين منظور قصد داريم اين بزرگراه همچون بزرگراه امام علی(ع) كه شمالی ترين نقطه را به جنوبی ترين نقطه در پايتخت متصل كرده است كارايی داشته باشد.

رئيس شورای اسلامی شهر تهران با بيان اين‌كه گسترش تهران بدون برنامه است، گفت:در همين راستا بهره برداری از پروژه های عمرانی به هر ميزانی كه باشد در هر صورت محدود و ناكافی است.

وی بیان كرد: با توجه به اين‌كه پايتخت نشينان با مشكلات گوناگونی همچون بافت فرسوده،آلودگی هوا،ترافيك و ... دست و پنجه نرم می كنند،همگی بايد تلاش كنيم تا رفته رفته اين مشكلات كاهش پيدا كند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۲ ۱۷ فروردين ۱۳۹۵
نمونه ای از تفاوت پایین شهر و بالا شهر و میشه در اراضی عباس آباد و بوستان ولایت مشاهده کرد،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۱۶ فروردين ۱۳۹۵
یعنی ما که متری 12 میلیون تومان پول خونه دادیم محلمون نباید با اونی که متری 2 میلیون داده فرق کنه؟
آخرین اخبار