مدیر بورس اوراق بهادار خراسان رضوی و شمالی گفت: یک هزار و 78 میلیون سهم در اسفند ماه گذشته در بورس منطقه‌ای این استانها مبادله شد که 14 هزار و 275 میلیارد ریال ارزش داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،حسین خدادوست افزود: در اسفند ماه گذشته 751 هزار و 303 میلیون ریال ارزش متوسط خرید و فروش روزانه معاملات بورس منطقه‌ای خراسان رضوی وشمالی بوده است.

وی تصریح کرد: این میزان سهام، توسط 49 هزار و 815 نفر خریداری شد که از این تعداد 758 نفر، سهامدار جدید بوده اند که کد سهامداری دریافت کرده اند.

خدادوست افزود: 14 شرکت استانی در این معاملات حضور داشتند که ارزش بازاری آنها در پایان اسفندماه، 32 هزار و 722 میلیارد ریال بوده است.

وی افزود: شاخص کل قیمت سهام در بورس اوراق بهادار استانهای خراسان شمالی و خراسان رضوی در پایان اسفند ماه 1394 به عدد 80 هزار و 219 رسید.

مدیر بورس منطقه‌ای خراسان رضوی و شمالی با اشاره به اهمیت آموزش افراد برای حضور مفیدتر در بازار بورس و سرمایه، گفت: برگزاری کلاس‌های آموزشی یکی از دستور کارهای بسیار مهم در بورس منطقهای خراسان رضوی بوده و در این راستا 5 کلاس آموزشی در اسفند ماه با 70 نفر شرکت کننده برگزار شده است.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.