رئیس گروه مهندسی محیط حرفه‌ای مرکز بهداشت استان همدان از معدوم سازی 34 هزار و 792 کیلوگرم مواد غذایی فاسد در طرح سلامت نوروزی در همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار معدوم‌سازی بیش از 34 هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد در همدانگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ نوروزی به اقدامات انجام شده در طرح سلامت نوروزی در همدان اشاره کرد و افزود : طرح سلامت نوروزی همزمان با برنامه کشوری به مدت چهل و پنج رور از ابتدای اسفندماه سال گذشته با انجام مانور استانی ، همراه با رژه خیابانی عوامل اجرایی در سطح استان آغاز شد و تا امروز ادامه داشت.


او خاطرنشان کرد : حفظ و تأمین سلامت شهروندان و مسافران نوروزی از طریق اعمال نظارت‌های مستمر بهداشتی و کنترل عوامل محیطی تأثیرگذار بر سلامت از اهداف اجرای طرح بود.

رئیس گروه مهندسی محیط حرفه‌ای مرکز بهداشت استان همدان ادامه داد : در این طرح بازرسی‌های بهداشتی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی حساس استان و کنترل عوامل محیطی توسط بازرسان بهداشت محیط استان و شهرستان‌ها با تشکیل تیم‌های بازرسی از ساعت 8 تا 24 در دستور کار قرار گرفت.

نوروزی از فعالیت 22 گروه بازرسی فعال در طول اجرای طرح خبر داد و افزود : تعداد کارکنان فعال گروه بازرسی در هر روز نیز 70 نفر بودند.

وی همچنین از تعطیلی هفتاد و شش مرکز تهیه ، عرضه و فروش مواد غذایی در طول اجرای این طرح خبر داد و گفت : در این مدت هشتاد و هفت مکان عمومی متخلف هم به دادگاه معرفی شد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.