به مناسبت هفته بزرگداشت زن و مقام مادر شش جشنواره فرهنگی ورزشی بانوان دربوستانهای مشهد برگزارمی شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی، نائب رئیس هیات ورزش های همگانی اداره ورزش و جوانان مشهدگفت: این ویژه برنامه ها از امروز 16 فروردین ماه آغاز و تا 26 فروردین با عنوان "کوثر نبی" ادامه دارد.

مژده حاجت طلب افزود: جشنواره فرهنگی ورزشی یاس نخستین ویژه برنامه گرامیداشت هفته زن است که امروز در بوستان ملت با حضور بیش از دو هزار نفر از بانوان مشهدی برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری همایش دوچرخه سواری با عنوان "سلامت مادران ، سلامت جامعه" تصریح کرد: این همایش نیزهفدهم فروردین با حضور 100 نفر در بوستان حجاب برگزار می شود.

نائب رئیس هیات ورزش های همگانی اداره ورزش و جوانان مشهد ادامه داد: جشنواره فرهنگی ورزشی مادران و دختران ریحانه نیز نوزدهم فروردین در سالن شهید صیاد شیرازی با حضور دو هزار و 500 بانوی مشهدی از دیگر برنامه های این ایام است.

حاجت طلب ادامه داد: جشنواره بازی های بومی محلی با عنوان "شهربانو" 20 فروردین در بوستان بهشت با حضور پنج هزار نفر و جشنواره فرهنگی ورزشی "یک قدم مانده تا موفقیت" 21 فروردین در سالن ورزشی یاس با حضور بیش از سه هزار نفر نیز از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای هفته گرامیداشت مقام زن است.

وی با اشاره به برگزاری همایش بزرگ پیاده روی یاس نبی با حضور 10 هزار نفر از ورزشکاران و بانوان مشهدی در روز 26 فروردین ماه از میدان شریعتی تا جبل النور کوهسنگی گفت: در مجموع در این ویژه برنامه ها بیش از 80 نفر از مادران و همسران شهدا و جانبازان تقدیر می شود.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.