مديركل دفتر امور روستايی و شوراهای استانداری اردبیل از تخصیص 130 میلیارد ریال برای کمک به اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ اکبر طوبی افزود: در زمينه ساماندهی زيربناهای عمرانی روستاهای استان، حدود130 میلیارد ریال از محل بند ح تبصره 9 قانون بودجه سال 94 به منظور کمک به اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی در روستاهای استان تخصيص داده شده است.

وی خاطر نشان کرد: تقويت زيرساخت های عمرانی و خدماتی نواحی روستايی نيازمند سرمايه گذاری های مادی و معنوی جهت ارتقاء سطح استانداردهای زندگی در اين نواحی است و در اين راستا در مناطق روستايی استان اردبیل گام های عمرانی بزرگی برداشته شده است.

طوبی با تبيين ضرورت مشاركت های مردمی در اجرای بهينه و به موقع طرح های عمرانی در جوامع روستايی اضافه كرد: اين اعتبار در بين 65 روستا در سطح استان توزيع شده است كه به زودی با مديريت دهياری ها در بخش اصلاح معابر، ساخت و تکمیل پایگاه آتش نشانی، ساماندهی محل دفن پسماند و ایجاد تاسیسات منطقه ای ، توسعه فضای سبز و بوستان کودک، بهسازی و آسفالت معابر روستایی ، اجرای طرح جمع آوری آب های سطحی ، اجرای طرح های درآمدزا ، ساماندهی آرامستان و احداث غسالخاله روستایی اين روستاها هزينه خواهد شد.

وی به اهداف اجرای اين پروژه ها اشاره كرد و بيان داشت: ايجاد محيطی مناسب با شاخص ها و معيارهای مطلوب برای زندگی روستانشينان، كمك به افزايش بهداشت عمومی و تاثير مثبت بر ماندگاری عناصر مولد چرخه اقتصادی استان در روستاها از مهمترين اهداف اجرای اين طرح های عمرانی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.