اردبیل؛

مراجعه 94 هزار مسافر به ایستگاه‌های ایمنی و سلامت در اردبیل

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: در اجرای شانزدهمین مرحله طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی بیش از 94 هزار و 691 نفر در ایام تعطیلات نوروزی به ایستگاه‌های ایمنی و سلامت استان اردبیل مراجعه کردند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ بهرام غیبی با بیان اینکهدر اجرای شانزدهمین مرحله طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی بیش از 94 هزار و 691 نفر در ایام تعطیلات نوروزی به ایستگاه‌های ایمنی و سلامت استان اردبیل مراجعه کردند، اظهار کرد: ما اجرای این طرح را از 26 اسفند سال گذشته آغاز کردیم و تا 15 فروردین ماه در 10 شهرستان و به تعداد 15 پایگاه انجام شد.

وی تعداد اعضای پست‌ها را 739 نفر روز اعلام کرد و افزود: تعداد مسافران مراجعه کننده به این ایستگاه‌ها در 19 روز گذشته بیش از 94 هزار و 691 نفر بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل برپایی 14 خیمه نماز را در این ایام یادآور شد و گفت: 3 هزار و 85 نفر گردشگر و مسافر نیز به این خیمه‌ها مراجعه کرده و نسبت به انجام فرایض دینی اقدام کردند.

غیبی در مورد فعالیت 15 ایستگاه سلامت نیز گفت: تعداد مراجعان به این ایستگاه‌ها با هدف کنترل فشار خون و تست قند خون 2 هزار و 674 نفر بوده است.

وی برپایی 15 فضای دوستدار کودک را نیز یادآور شد و ادامه داد: تعداد مراجعان به فضای دوستدار کودک در ایام تعطیلات نوروزی امسال بیش از یک هزار و 983 نفر بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از توزیع 131 هزار و 996 مورد اقلام فرهنگی اعم از سی‌دی، قبله نما، مهر، بروشور، نقشه، کتابچه آموزشی ،تقویم جیبی، دعای سفر و ... در این ایام در بین گردشگران و مسافران نوروزی خبر داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.