عنبری معاون هماهنگی امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم گفت: جشنواره فرهنگی ورزشی زنان فاطمی در قم برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از قم؛ جشنواره فرهنگی ورزشی فاطمی همانند هر سال و به طور همسان با سایر استان‌ها با حضور جامعه ورزشی بانوان استان قم برگزار خواهد شد.

عنبری معاون هماهنگی امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم بیان کرد: این جشنواره فرهنگی ورزشی به مناسبت تجلیل از خانواده‌های شهداء و ورزشکاران برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم به همت امور بانوان اداره کل ورزش وجوانان برنامه ریزی و با همکاری بسیج ورزشکاران و هیئت پزشکی ورزشی استان قم روزچهارشنبه ۱۸ فروردین ماه سال جاری در سالن بعثت فرهنگسرای جوان  قم ساعت ۱۱ الی ۱۳ صبح انجام می‌شود.

عنبری بیان داشت: : تلاش برای توسعه ورزش بانوان در قم هم در بخش ورزش همگانی و هم در بخش ورزش قهرمانی در دستور کار ما در سال ۹۵ قرار دارد و امیدواریم روند رو به رشد ورزش بانوان در سال ۹۵ ادامه پیدا کند.

معاون هماهنگی امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم تصریح کرد: در سال ۹۴ در رشته‌های گروهی و نیز انفرادی در ورزش بانوان به موفقیت‌های چشمگیری دست پیدا کردیم و تداوم این موفقیت‌ها نیازمند برنامه ریزی مناسب و تسهیل حضور بخش خصوصی در ورزش بانوان قم است.

در پایان خاطر نشان کرد: در حوزه ورزش همگانی نیازمند تلاش بیشتری برای توسعه ورزش در میان خانواده‌ها و به ویژه بانوان قمی هستیم و کارگروه توسعه ورزش همگانی با حضور استاندار با همین هدف تشکیل شده است.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار