نایب رییس کمیسیون شوراها گفت: در صورتی که نظر شورای نگهبان درباره انتخابات الکترونیکی تامین شود، دور دوم انتخابات مجلس الکترونیکی خواهد بود.

احتمال برگزاری انتخابات اردیبهشت به صورت الکترونیکیمحمدجواد کولیوند در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به برگزاری مرحله دوم انتخابات دهمین دور مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شرایط خود را دارد که باید به اطلاع رای دهندگان و کاندیداها رسانده شود.

نماینده مردم کرج در مجلس ادامه داد: بر اساس قانون، در دور دوم افرادی می توانند رای دهند که در دور اول نیز در همان حوزه انتخابیه پای صندوق رای رفته‌اند و نماینده حوزه مذکور در این رقابنت مشخص خواهد شد. 

وی با اشاره به ترکیب هیات اجرایی برگزاری دور دوم انتخابات گفت: هیات اجرایی که مسئولیت برگزاری دور اول انتخابات را بر عهده داشت، دومین دور از انتخابات مجلس را نیز دنبال می‌کند. 
 
نایب رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس ایراد شورای نگهبان درباره انتخابات الکترونیک را رفع کرده است، خاطرنشان کرد: اگر با رفع این ایرادات نظر شورای نگهبان تامین شود، دور دوم انتخابات دهمین دور مجلس شورای اسلامی الکترونیکی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار