معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: اقدام اساسی و عملی برای توسعه صنعت گردشگری صورت گیرد.

حسن امامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ اظهار داشت: در سطح دنیا بخش عظیمی از درآمد جهانی به وسیله صنعت گردشگری تامین می‌شود به این ترتیب افراد زیادی در این زمینه شاغل بوده و به فعالیت مشغول هستند.

وی با اظهار خشنودی از اینکه کشور ما از منابع گردشگری، آثار تاریخی، منابع طبیعی، تنوع اقوام و ادیان و مذاهب و فرهنگ دیرینه برخوردار است، ادامه داد: این مزیت‌ها منجر شده است که ایران اسلامی یکی از 10 کشور نخست جهان در زمینه میراث فرهنگی قلمداد شود.

وی در ادامه سخنان خود به موقعیت برجسته و ممتاز آذربایجان غربی در بین سایر استان‌های کشور پهناور ایران در این زمینه اشاره کرد و بیان داشت: بنابراین باید اقدام عملی و اساسی برای توسعه صنعت گردشگری صورت پذیرد.

امامی با اظهار اینکه با حداقل سرمایه می‌توان بیشترین میزان اشتغال را در این زمینه به دست آورد، خاطرنشان کرد: باید ضمن طرح مسئله به دنبال ارائه راه‌کارهای قابل اجرا و عملیاتی باشیم، تا مردم استان از نتایج مختلف سرمایه‌گذاری در همه ابعاد بهره‌مند شوند.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اینکه در نخستین روزهای سال 1395 قرار گرفته‌ایم، فرا رسیدن سال نو را به اقشار مختلف مردم تبریک گفت و بر ضرورت تلاش در جهت عملیاتی کردن منویات رهبر انقلاب مبنی بر «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» تاکید کرد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.