صادقی استاندار قم خواستار همکاری همه دستگاه‌ها و نهاد‌ها برای برگزاری هر چه باشکوه نماز جمعه در قم شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ آماده شدن مصلی و بازسازی این محل برای انجام این مراسم با شکوه عبادی سیاسی، موجب خرسندی همه مردم و مسئولین شده است.

استاندار قم بیان کرد: خوشبختانه با همت، تجربه و انگیزه مسئولین امر در قدم نخست گام‌های مناسبی در این زمینه برداشته شده است که به مرور و با همدلی و هماهنگی همه دستگاه‌ها و نهاد‌ها وضعیت مطلوب مورد نظر بدست خواهد آمد.

آیت الله سعیدی امام جمعه عنوان کرد: باید زمینه حضور پر شور مردم در محل مصلی قم از سوی نهادهای اطلاع رسان و رسانه‌ها صورت گیرد.

آیت الله حسینی بوشهری افزود: همه دستگاه‌ها و نهاد‌ها به تناسب امکانات و احساس دلسوزی خود در این مهم توفیق خدمت داشته‌اند و از آنجایی که نماز جمعه جبهه فرهنگی است لازم است تا همه برای خدمت در این جبهه سر از پا نشناسند.
 
همچنین آیت الله اعرافی  اظهارکرد: باید با همکاری یکدیگر در تکمیل امکانات و خدمات مجموعه مصلی قم در برگزاری نماز جمعه بکوشیم و به عنوان قطب فرهنگی قم، برای اجرای طرح‌های جامع فرهنگی در این محل برنامه ریزی کنیم.

سقاییان‌نژاد  شهردار قم گفت: در ابتدای کار بروز برخی ناهماهنگی‌ها در برگزاری این مراسم طبیعی خواهد بود اما دستگاه‌های مختلف باید با حفظ وحدت و انسجام تشکیلاتی مشکلات را برطرف کنند.

شهردار قم اضافه کرد: اگر در قسمتی از کار کاستی‌ به وجود آید همه در برابر این ضعف مسئول خواهیم بود.

اولین فریضه نماز جمعه قم، پس از بازگشایی مصلی قدس، جمعه ۲۰ فروردین به امامت آیت الله سعیدی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار