تیم فوتبال ذوب آهن ایران از ساعت 20 در دیار زاینده رود پذیرای تیم بنیادکار ازبکستان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سرگی لوشچان سرمربی بنیادکار معتقد است که تنها کسب 3 امتیاز در بازی امروز با ذوب آهن چاره کار آنهاست و از طرفی قصد دارند که روند 11 بازی بدون برد خود در قاره کهن را پایان ببخشند. 

تیم بنیادکار که در سال های 2008 و 2012 به مرحله نیمه پایانی راه یافته است، در دیدار امروز خود با ذوب آهن در ورزشگاه فولادشهر مهمان زاینده رود نشینان خواهد بود و تنها با 2 امتیاز در جایگاه سوم جدول رده بندی قراردارد. تیم های النصر عربستان و ذوب آهن ایران هر دو با 5 امتیاز به ترتیب در رده های نخست و دوم قرار دارند. 

تیم بنیادکار به خوبی می داند تنها کسب پیروزی در بازی امروز امیدهای آنها را برای بازگشت به میادین زنده می کند. 

سرمربی تیم ازبکی که شاگردانش در بازی رفت به تساوی دست یافتند، اعلام کرد: از آنجایی که جایگاه خوبی در جدول رده بندی لیگ قهرمانان آسیا نداریم، محکوم به پیروزی هستیم. همه چیز به بازی امروز بستگی دارد. اگر ما برنده بازی باشیم، روند کارمان تغییر خواهد یافت.

ما پیشتر نیز چنین شرایطی را تجربه کرده ایم و با وجود شانس کمی که داشتیم توانستیم صعود کنیم. تیم ما حمله را در دستور کار خود قرار خواهد داد، چرا که ذوب آهن از خط دفاعی خوبی برخوردار است. ممکن است ما موقعیت های گلزنی زیادی به دست نیاوریم، به همین جهت باید از هر فرصتی برای گلزنی استفاده کنیم. 

در مقابل یحیی گل محمدی سرمربی ذوب آهن نیز اظهار داشت: هدف اصلی هر تیمی در ابتدا گل نخوردن و پس از آن استفاده از موقعیت ها و در نتیجه گلزنی است. با وجود به ثمر رساندن تنها یک گل عملکرد دفاعی خوب تیممان به ما کمک کرده است که در برابر حریفان خود ایستادگی کنیم.  
بسیار مهم است که تیم ما امروز گلی دریافت نکند.

امروز در برابر تیمی باکیفیت و فنی قرار خواهیم گرفت، امیداریم که با پشتیبانی هواداران خود بتوانیم عملکردی شایسته را به نمایش بگذاریم و به هدف اصلی خود که کسب هر سه امتیاز است دست پیدا کنیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار