فلفلی:

ملی پوشان، حریف تمرینی ندارند

سرمربی تیم ملی فوتبال 5 نفره گفت: تیم های کمی در لیگ برتر حضور دارند بنابراین حریف تمرینی برای ملی پوشان نداریم.

جواد فلفلی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: تعداد محدود تیم های باشگاهی در رقابتهای لیگ رشته فوتبال 5 نفره در ایران ، باعث می شود برای ملی پوشان حریف تمرینی نداشته باشیم و با کمبود بازی داخلی مواجه شویم واین امر کار تیم را مشکل می کند و تنها در اردوها می توانیم بازیکنان را به دو گروه تقسیم کنیم تا با یکدیگر بازی کنند.
 
وی در خصوص دیدارهای تدارکاتی تیم ملی گفت: در نظر داریم با حمایت فدراسیون خرداد در برزیل  دیدار تدارکاتی را برگزار کنیم تا علاوه بر آمادگی بازیکنان، نقاط ضعف و قوت تیم ملی را نیز مشخص کنیم و آنالیز بهتری از حریفان داشته باشیم.
 
وی افزود: در حال حاضر بازیکنان در مرحله میان اردو به سر می برند و طبق برنامه ریزی انجام شده در استانهای خود به تمرینات بدنسازی و هوازی می پردازند و از 21 فروردین چهارمین مرحله اردو در تهران زیر نظر 4 مربی و یک مربی برای دروازه بانان آغاز و تا 29 ادامه دارد. البته تا زمان اعزام 8 مرحله دیگر نیز برای آمادگی ملی پوشان برگزار می شود.
 
سرمربی تیم ملی ادامه داد: 13 ملی پوش دعوت شده به تیم ملی شامل 10 بازیکن و 3 دروازه بان است که برای ترکیب نهایی 2 بازیکن و یک دروازه بان حذف می شوند و در دو اردوی آخر حضور ندارند. در نظر داریم در این مرحله از اردو تمرینات تاکتیکی و آمادگی دفاعی و بدنساری را انجام دهیم و برنامه آنالیز بازی حریفان را از اردوی ششم به بعد آغاز می کنیم.
 
فلفلی در خصوص تاثیر مسابقات لیگ گفت: سال گذشته 6 تیم در رقابت های لیگ حضور داشتند که این امر به آمادگی هر چه بیشتر بازیکنان کمک زیادی کرد و امیدوارم روند مسابقات داخلی  ادامه داشته باشد و استان های بیشتری در آن حضور یابند تا درنهایت برای انتخاب ملی پوشان گزینه های زیادی وجود داشته باشد.

سرمربی تیم ملی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم بتوانیم مطابق برنامه ریزی حرکت کنیم و دیدار تدارکاتی را که در نظر داریم با حمایت فدراسیون برگزار کنیم تا آمادگی بازیکنان به حد مطلوب برسد و در سکوی قهرمانی قرار بگیریم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار