حامیان داعش، اروپا را به انجام حملات تروریستی جدید تهدید کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ایندیپندنت، حامیان گروه تروریستی داعش فیلم جدیدی را منتشر و در آن لندن، برلین و رُم را به انجام حملات تروریستی تهدید کردند. 

راوی این فیلم می‌گوید: «با آنها بجنگید. خداوند با دستان شما آنها را مجازات می‌کند. کفار را در هر جایی که یافتید به هلاکت برسانید.»

در فیلم مذکور حملات پاریس، بروکسل و 11 سپتامبر نمایش داده شده و این اقدامات «پیام هشداری» برای کسانی که علیه داعش می‌جنگند، خوانده شده است.

راوی فیلم به زبان انگلیسی می‌گوید: «اگر دیروز نوبت پاریس بود و امروز بروکسل، خدا می‌داند فردا نوبت کدام شهر خواهد بود. شاید لندن، برلین یا رُم هدف حمله باشد.»

فیلم مذکور دوشنبه بوسیله گروهی به نام تولید رسانه «الوعد» منتشر شده است. فعالان حاضر در رقه این گروه را حامی داعش می‌دانند. عناصر داعش پس از اینکه مسئولیت حملات ماه گذشته بروکسل را پذیرفتند، وعده دادند «روزهای سیاهی» را برای اروپا رقم خواهند زد.

متخصصان تروریسم بر این باورند جنایت و بی‌رحمی داعش در بروکسل نشان می‌دهد این گروه از شکست‌های متعدد در قلمرو خود و هلاکت فرماندهان ارشدش ضربه خورده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار