باز محمدمبارز قهرمان مبارزۀ آزاد افغانستان و سفیر صلح پلیس ملی می‌گوید قرار است در آیندۀ نزدیک دو مسابقه با حریفان خارجی داشته باشد.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، مبارز پیش از چاشت امروز سه‌شنبه در یک نشست خبری مشترک با صدیق صدیقی، سخنگوی وزارت امور داخله گفت که حمایت از پلیس وظیفۀ هر فرد افغان است و او به عنوان یک ورزش‌کار جوان رسالت خود دانسته تا برد مسابقاتش را به پلیس تقدیم کند.

باز محمد مبارز قهرمان مبارزۀ آزاد افغانستان و سفیر صلح پلیس ملی می‌گوید قرار است در آیندۀ نزدیک دو مسابقه با حریفان خارجی داشته باشد.

 مبارز پیش از چاشت امروز سه‌شنبه در یک نشست خبری مشترک با صدیق صدیقی، سخنگوی وزارت امور داخله گفت که حمایت از پلیس وظیفۀ هر فرد افغان است و او به عنوان یک ورزش‌کار جوان رسالت خود دانسته تا برد مسابقاتش را به پولیس تقدیم کند.

این قهرمان ورزش رزمی گفت که روز جمعه به خاطر این‌که دو مسابقه در پیش رو دارد به کشور تایلند سفر خواهد کرد تا در بزرگ‌ترین کمپ تمرینی ورزش‌های رزمی برای این مسابقات آماده‌گی بگیرد.

به گفتۀ مبارز پس از آن که در مسابقۀ ۱۲ مارچ حریف روسی‌اش را شکست داده و سروصداهایی در مسکو ایجاد گردیده، دو قهرمان دیگر روس آمادۀ مسابقه شده‌اند.

او گفت پس از آن‌که از این دو ورزش‌کار یکی‌شان انتخاب گردید، مسابقۀ نخست در هشتم مارچ در مسکو با یکی از آنان برگزار خواهد شد.

هم‌چنان مسابقۀ بعدی باز محمد مبارز هشت‌ماه پس از شکست حریف آلمانی‌اش و در مرحلۀ بعدی آن در ابوظبی، پایتخت امارات عربی در تاریخ ۲۴ می برگزار خواهد شد.

باز محمد مبارز از چهره‌های درخشان ورزش افغانستان است که دست‌آوردهای زیادی را در سطح جهان و بین‌المللی برای کشور به دست آورده‌است.

او که در آخرین مسابقه با لباس پلیس وارد میدان مبارزه شد، اخیرا از سوی وزارت امور داخلۀ افغانستان به عنوان سفیر پولیس انتخاب شده و تا کنون پیروزی چندین مسابقه‌اش را به نیروهای امنیتی پیش‌کش کرده‌است.

انتهای پیام/

برچسب ها: افغانستان ، مبارز ، تایلند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار