جشنواره خیرین مدرسه ساز به شیوه جدید 15 اردیبهشت ماه در یزد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  محمد علی خواجه رضائی مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز از برگزاری هیجدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در تمامی مدارس خیّر ساز استان خبرداد و افزود : این جشنواره به طور همزمان 15 اردیبهشت ماه در 14 شهرستان و منطقه آموزشی و پرورشی استان برگزار خواهد شد .

"خواجه رضائی " مشارکت و همراهی خیرین مدرسه ساز در احداث ، توسعه و تجهیز مدارس استان راستود و افزود : بنا به مصوبه شورای آموزش وپرورش استان،  هیجدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز به شیوه ابتکاری جدید برگزار می شود.

وی افزود : دراستای اجرای این جشنواره مدارس خیرساز ضمن هماهنگی با خیّر یا خیرین مدرسه خود زمینه حضور آنان را درمدرسه فراهم نموده ومراسم به طور همزمان از ساعت 11 صبح آغاز و تا ساعت 13 ادامه خواهد داشت.

"خواجه رضائی"  به برگزاری مراسم نمادین استانی و شهرستانی در مرکز استان و هریک از شهرستانها و ناطق 14 گانه با حضور مسئولان استانی و محلی اشاره کرد وافزود : بدین منظور در مرکز استان و هریک از شهرستانها یک مدرسه با ویژگی خاص درنظر گرفته شده و مراسم درآن برگزار می شود .

این مسئول افزود : بعد از اتمام جشنواره درسطح مدرسه ، خیرین مدرسه ساز هرشهرستان در محلی که آموزش و پرورش درنظر گرفته ، نشست عمومی مجمع خیرین مدرسه ساز آن شهرستان را برگزار خواهند کرد.
انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار