عبداللهی:

تنها خواسته ما عدالت است/بازی سپاهان را فدای دربی نمی کنیم

دستیار ویژه مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: بهتر است عدالت میان هر 2 باشگاه پرسپولیس و استقلال برقرار شود و امیدوارم با تلاش کادرفنی و بازیکنان در دیدار های آینده نتایج خوبی به دست آوریم.

نصرالله عبداللهی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص اعتراض استقلالی ها به زمان دربی 82 پایتخت گفت: بهتر است بازی پیش از دربی 2 تیم پرسپولیس و استقلال در یک روز برگزار شود تا 2 تیم از زمان استراحت یکسانی برخوردار شوند، امیدوارم در این زمینه بین سرخابی ها عدالت برقرار شود.
 
وی درباره محرومیت 8 بازیکن استقلال از دربی در صورت دریافت اخطار در دیدار مقابل سپاهان، بیان کرد: به نظر من بازیکنان استقلال در دیدار با سپاهان کار خود را به خوبی انجام می دهند، هیچ تفاوتی بین دربی و بازی با سپاهان نیست چرا که هر یک از این دیدارها 3 امتیاز دارد.

استقلال و پرسپولیس قبل از دربی شرایط یکسانی دارند، امیدوارم با تلاش کادرفنی و بازیکنان بتوانیم بهترین بازی ها را در دیدارهای پایانی لیگ به نمایش گذاریم.
 
عبداللهی درخصوص وضعیت مصدومان استقلال گفت: خوشبختانه با تلاش کادر پزشکی جابر انصاری به تمرینات بازگشته و تنها محسن کریمی را به دلیل آسیب دیدگی در دیدار با استقلال خوزستان در اختیار نداریم.تمام تلاش مربیان و کادرپزشکی استقلال این است که بازیکنان با سلامت کامل در دیدارهای آینده به میدان روند.
 
دستیار ویژه مدیرعامل باشگاه استقلال درباره نظر سنجی برنامه نود اظهار کرد: شب گذشته برنامه نود را نگاه نکردم اما به طور کلی در نظر سنجی هایی که یک پرسپولیسی حضور دارد، آن فرد رای می آورد چرا که هواداران این تیم همیشه در نظرسنجی های پیامکی شرکت می کنند اما اگر می توانستم در این نظر سنجی شرکت کنم به علی پروین رای می دادم زیرا افتخارات زیادی در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار