رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی از کشف هشت کیلو و 350 گرم حشیش در شهرستان ارومیه خبر داد

کریم اکبری در گفت‌وگو خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ با اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت باندی در قالب تهیه و توزیع مواد مخدر در شهرستان ارومیه، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی با انجام یک‌سری اقدامات تخصصی و نامحسوس موفق به شناسایی اعضای این باند شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در بازرسی از مخفیگاه از اعضای این باند مقدار هشت کیلو و 350 گرم حشیش و 12 گرم تریاک را از اعضای این باند کشف و ضبط کردند.

وی تصریح کرد: در این راستا یک نفر دستگیر شد و به همراه مواد مخدر کشف شده به مقر پلیس منتقل شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی افزود: از مردم درخواست می‌شود در صورت دریافت هرگونه اخبار و اطلاعات مربوط به فعالیت سوداگران مرگ ماموران انتظامی را از طریق مرکز فوریت‌های پلیس 110 مطلع کنند.

وی ضمن قدردانی از همکاری گسترده مردم با پلیس خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی برای مقابله با سوداگران مرگ و مخلان امنیت عمومی از ظرفیت موجود در تمام اقشار اجتماعی استفاده خواهد کرد.

وی با اشاره به مرزی بودن آذربایجان غربی و گستردگی مرزهای این استان، ادامه داد: این موضوع سبب شده است که این استان در مسیر ترانزیت مواد مخدر قرار بگیرد و همه ساله ما شاهد کشف صدها تن مواد مخدر در مرزهای این استان هستیم لذا لازم است که مبارزه با مواد مخدر این استان بیشتر مورد توجه مسئولان و سایر دستگاه‌های اجرایی قرار بگیرد و همکاری لازم را با ماموران انتظامی این استان در جهت ریشه‌کن کردن مواد مخدر در استان را داشته باشند.

انتهای پیام/ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.