به گفته مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در شرایط کنونی برای اقتصاد و فرهنگ کشور لازم و ضروری است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ داود ناصری امید گفت: 31 مرکز آموزش فنی و حرفه ای در بخش دولتی و دو مرکز آموزش فنی و حرفه ای ویژه برادران، سه مرکز ویژه خواهران و 26 مرکز نیز دو منظوره (خواهران و برادران) در استان است .

وی با اشاره به برگزاری بیش از هشت میلیون و 100هزار و 667 نفر ساعت آموزش مهارتی در استان در سال گذشته افزود:از این میزان آموزش، بالغ بر چهار میلیون و 853 هزار و254 نفر ساعت در بخش دولتی و سه میلیون و 247 هزار و 413 نفر ساعت نیز در در بخش خصوصی بوده است.

ناصری امید ادامه داد:در کارگاه‌های ثابت شهری بیش از دو میلیون و 851 هزار و 522 نفرساعت آموزش رایگان و در پادگان‌ها نیز بیش از 302 هزار و 178 نفرساعت آموزش‌های فنی و مهارتی ارائه شده است.

وی با اشاره به ارائه بیش از 613 هزار و 562 نفر ساعت آموزش‌ به روستاییان گفت: در کارگاه‌های مجاور دانشگاهی بیش از 160 هزار و 399 نفر ساعت آموزش‌های فنی مهارتی با هدف ارتقا دانش دانشجویان ارائه شده است .


انتهای پیام/

برچسب ها: کرمانشاه ، آموزش ، فنی ، حرفه ای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.