تهیه پیوست‌ فناوری طرح‌های خارجی برای شرکت‌های دانش بنیان در سال جاری

معاون سیاست‌ گذاری و ارزیابی راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از تهیه پیوست فناوری طرح‌های خارجی برای شرکت‌های دانش بنیان در سال 95 خبر داد.

مهدی الیاسی معاون سیاست گذاری و ارزیابی راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: از برنامه‌های جدید معاونت علمی در سال جدید تهیه پیوست فناوری طرح‌های خارجی برای شرکت‌های دانش بنیان است تا برای آنها سرمایه گذاری و بازار نیز ایجاد شود.

وی ادامه داد: در سال جدید برنامه داریم که شرکت‌های دانش بنیان را به عنوان مکمل مسیر شرکت‌های دانش بنیان به بخش‌های مهم کشور وصل کنیم تا بتوانند از این طریق با یکدیگر ارتباط داشته باشند.

الیاسی در خصوص اقتصاد دانش بنیان تصریح کرد: در سال 95 نگاه ویژه‌ای به اقتصاد دانش بنیان خواهیم داشت تا بتوانیم از این طریق زمینه را برای ورود شرکت‌های دانش بنیان به بخش بازار فراهم کنیم.

معاون سیاست گذاری و ارزیابی راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری عنوان کرد: معاونت علمی با مسئولان بخشی که قرار است محصولات دانش بنیان را وارد بازار کنند مذاکراتی داشته است تا از این طریق ورود محصولات شرکت‌های دانش بنیان به بازار مشکلی نداشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار