فرماندار کوهبنان گفت: آب و هوای مساعد و خوب کوهبنان همواره برای تمام فصول مورد توجه گردشگران قرار دارد ودر ایام نوروز بیش از 31 هزار گردشگر از اماکن مختلف این شهرستان بازدید کردند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ مهدلو با اشاره به اینکه این شهرستان در شمالی‌ترین نقطه استان و در مرز کرمان با استان‌های یزد و خراسان جنوبی قرار گرفته است، افزود: این شهرستان دارای آثار مذهبی، تاریخی، میراثی، گردشگری و طبیعی فراوانی است که دیدن آن‌ها چشم هر بیننده‌ای را متحیر می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: وجود چهار امامزاده در مرکز شهرستان و دهستان‌های ده‌علی و جور و قبور مطهر و منور شهیدان هشت سال دفاع مقدس در مرکز شهرستان، مساجد تاریخی جامع، حضرت امام خمینی (ره) و علی‌بن ابیطالب (ع) موجب شد که مسافران و میهمانان نوروزی از حال و هوای معنوی بهره‌مند شوند.

مهدلو تصریح کرد: آرامگاه محمد شهید کوهبنانی، برهان‌الدین کوهبنانی، تخت لطیفی، مدرسه عرفان اسلامی، خانه تاریخی ال طه، بازار مسجد حضرت امام خمینی (ره)، سنگه نوشته، سلسله حمام‌ها، برج‌ها، قلعه‌ها و مساجد تاریخی، آسیاب‌های آبی، مناظر طبیعی، درختان ارس روستای سبلا از جمله آثاری است که مورد بازدید و استقبال مسافران در ایام نوروز قرار گرفته است.

وی یادآور شد: به منظور رفاه حال میهمانان و مسافران نوروزی ستاد اسکان شهرستان به صورت تمام وقت آماده ارائه خدمات به متقاضیان بود، ضمن اینکه نقشه راهنمای گردشگری شهر نیز تهیه و توسط راهنمایان گردشگری شهرستان در ورودی در اختیار مسافران قرار گرفت.

مهدلو تاکید کرد: آب و هوای مساعد و خوب کوهبنان موجب شده که این شهرستان برای تمام فصول سال به عنوان یکی از قطب‌های گردشگری در استان کرمان همواره مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی قرار گیرد

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار