تیم فوتبال سپاهان اصفهان از ساعت 15:30 به وقت تهران مهمان تیم لوکوموتیو ازبکستان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، آندری میکلایف سرمربی لوکوموتیو همچنان نمانیا یانیچیچ مدافع مصدوم خود را برای دیدار امروز با سپاهان در اختیار ندارد، اما این سرمربی 48 ساله امیدوار است که ایسلوم توختاخوجایف به بازی امروز برسد.

توختاخوجایف ماه گذشته در بازی با فیلیپین که با پیروزی ازبکستان همراه بود، از ناحیه پا دچار آسیب شد. 

میکلایف اعلام کرد: بازی امروز بر جایگاه تیم های حاضر در گروه تاثیر خواهد گذاشت. تمام بازیکنان باید برای این بازی آماده باشند. ایسلوم روز گذشته با تیم تمرین کرد و امیدوارم که در بازی امروز به کمک ما بیاید. 

لوکوموتیورانان امیدهای خود را برای صعود با پیروزی 0-2 در ایران زنده کردند و در حال حاضر جایگاه دوم را در گروه خود در اختیار دارند. سپاهان با 2 امتیاز کمتر در جایگاه سوم قرار دارد. 

میکلایف افزود: ما در اصفهان گلی زودهنگام را به ثمر رساندیم و بازی آسانی را داشتیم، اما امروز هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. 

شاگردان ایگور استیماچ که ماه گذشته شکست خانگی را تجربه کردند، در لیگ خلیج فارس و در بازی با ملوان به تساوی 2-2 دست یافتند. 

ایگور استیماچ اعلام کرد: ما برای پیروزی به تاشکند آمده ایم، امیدوارم هر دو تیم بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارند. ما برای رسیدن به هر سه امتیاز تلاش خود را می کنیم. کار آسانی نخواهد بود، اما تیم ما به خوبی خود را برای این بازی آماده کرده است.  

ما به توانایی های خود ایمان داریم، به همین خاطر اطمینان دارم که این بازی را می بریم. در بازی رفت مرتکب چندین اشتباه شدیم. تیم لوکوموتیو بر روی ضد حملات به خوبی کار کرد و از موقعیت های خود بیشترین بهره را برد. 

ما تیمی جدید با حضور بازیکنان جوان را در اختیار داریم و به همین دلیل به نتایج چندان خوبی دست نیافته ایم، اما تیم ما در طول پنج سال قدرتمند تر خواهد شد، ما به دنبال خلق موقعیت های گلزنی هستیم و تمام تلاش خود را برای کسب پیروزی به کار می گیریم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار