نماينده ولي‌فقيه در خوزستان برلزوم حضورجامعه روحاني در مناطق مورد هجمه وهابيت و مسيحيت در برخي از روستاهاي استان تاکيد کرد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از اهواز،  آيت‌الله سيد محمدعلي موسوي‌ جزايري در همايش منادياناقدام و عمل که ديروز در اهواز برگزار شد  با اشاره به اقدامات سازمان تبليغات و سپاه ولي‌عصر (عج) در رابطه با احداث خانه‌هاي عالم  گفت : افزايش اين خانه‌ها در مناطق روستايي يک ضرورت مهم بود و از دلمشغولي‌هاي روحانيت مستقر در اين اماکن به‌ حساب مي‌آيد.

وي با اشاره به استقرار روحانيون در مناطقي از خوزستان افزود: اين حضور به منزله يک مهماني بود و اضافه شدن حضور آنها در اين مناطق مقدور نبود ، ولي احداث اين خانه‌ها براي رفع مشکلات آنها کاري مهم بود.

نماينده ولي‌فقيه در خوزستان با بيان اينکه صدا و سيماي خوزستان عملکرد مناسب و خوبي در اين زمينه داشته است، تصريح کرد: هجمه وهابيت در برخي از روستاهاي اين استان به چشم مي‌آيد و در کنار آن در برخي از روستاها نيز تبليغ براي مسيحيت ديده مي‌شود و حضور جامعه روحاني در اين مناطق مي‌تواند زمينه‌اي براي رفع اين مشکلات فرهنگي باشد.

وي با اشاره به اينکه حضور روحانيون در مناطق باعث رفع مشکلات فرهنگي شده است، خاطرنشان کرد: افزايش روحانيون در استان از اولويت‌هاي کاري حوزه‌ها بوده و از اين‌رو به جز در دو منطقه، شاهد فعال بودن حوزه‌هاي علميه هستيم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.