۳۲ هزار نخ سیگار قاچاق در سطح شهر یزد کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ازیزد؛  سرهنگ علیرضا خالقی اظهار داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان، در راستای مبارزه با قاچاق مواد دخانی، از فعالیت فردی مطلع شدند که اقدام به نگهداری و عرضه مواد دخانی به شهروندان می‌کند.

رئیس پلیس آگاهی استان یزد افزود: ماموران پلیس، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند و پس از هماهنگی‌های قضائی و بازرسی از مغازه این متهم، 32 هزار نخ انواع سیگار خارجی قاچاق، تعداد 90 بسته معسل قلیان، 22 عدد پاکت توتون و 115 بسته ناس را کشف و ضبط کردند.

وی با بیان اینکه ارزش مواد دخانی کشف شده 30 میلیون ریال برآورد شده است، ادامه داد: در این راستا یک نفر دستگیر و به همراه مواد دخانی مکشوفه تحویل تعزیرات حکومتی شد.

همچنین فرمانده انتظامی شهرستان اردکان گفت: ماموران پلیس شهرستان "اردکان" در بازرسی از یک مسافر اتوبوس مسیر "زاهدان-تهران" 129 بسته تریاک را به صورت جاساز بلع و انباری از معده وی کشف کردند.

سرهنگ سیدرضا صادقیان اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این شهرستان هنگام کنترل اتوبوسهای مسیر خروجی استان یزد به یکی از مسافران اتوبوس"زاهدان-تهران" مشکوک شده و وی را برای بازرسی به اداره پلیس منتقل کردند.

وی با بیان این مطلب که متهم با دستور مقام قضایی روانه زندان شد، ادامه داد: در بازرسی از این مسافر 39 ساله تعداد 129 بسته تریاک به وزن دو کیلو و 57 گرم به صورت جاساز بلع و انباری از معده وی کشف شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.