سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: درباره پیشنهاد تمدید قرارداد مدیران باشگاه در هفته های آتی به شکل جدی فکر می کنم.

مجید جلالی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  در خصوص حضور اعضای هیئت مدیره باشگاه سایپا در تمرین امروز گفت:جلسه بسیار خوبی تشکیل شد.در این نشست درباره تمام مشکلات صحبت کردیم و راهکارهای بسیار مناسبی برای حل این مسائل مورد بررسی قرار گرفت. اعضای هیئت مدیره نشان داده اند که حمایت مناسبی از تیم دارند و برای موفقیت آن مانند گذشته تلاش می کنند.

وی درباره احتمال تمدید قرارداد با سایپا برای فصل آینده اظهار کرد:  تمدید قرارداد برای فصل آینده نظر  مدیران باشگاه است.در خصوص این موضوع در هفته های آتی به شکل جدی فکر کرده و به پیشنهاد تمدید قرارداد مدیران باشگاه جواب می دهم.

جلالی درخصوص وضعیت سایپا در شش هفته پایانی لیگ بیان کرد: تمام تلاش خود را برای نتیجه گیری در شش باری پایانی فصل به کار می گیریم و تمرکزمان  را روی این موضوع متمرکز کرده ایم. نگاه سایپا در ابتدا به بازی های خود است و در نهایت باید ببینیم با نتایج رقیبان سرنوشت ما در لیگ برتر به کجا می رسد. خودم به موفقیت در این فصل امید زیادی دارم و انگیزه بازیکنان نیز با حضور اعضای هیئت مدیره در تمرین و حمایت آن ها افزایش یافت.

سرمربی سایپا درباره مصاحبه ای که امروز از وی در یکی از رسانه ها علیه مدیرعامل باشگاه منتشر شده بود، گفت: در روزی که مدیران باشگاه با اعضای تیم یک نشست خوب را برگزار می کنند یک رسانه با مصاحبه ای کذب سعی در شایعه پردازی برای من و سایپا دارد.مطمئن باشید این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار