نخستین جلسه هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان تهران تشکیل شد و مقرر شد در صورت هماهنگی با آموزش و پرورش، آموزش اتومبیلرانی از مدارس آغاز گردد.

به گزارش خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نخستین جلسه هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان تهران در سال 95 برگزار شد و همه کمیته ها انتخاب شدند.
 
در این جلسه که ساعت 16 تا 18 عصر امروز با ریاست مهرداد همتیان به عنوان رییس این هیات و همچنین نایب رییس و دبیر هیات موتورسواری و اتومبیلرانی تشکیل شد ، پس از انتخابات رییس هیات و ابلاغ حکم همتیان به عنوان ریاست هبات احکام مستولین کمیته های هیات ابلاغ گردید .
 
در ادامه هریک از روسای کمیته ها نسبت به معرفی خود اقدام کردند و مقرر شد برنامه های سال 95 توسط هر کمیته تدوین شود.
 
همتیان ریاست هیات موتورسواری و اتومبیلرانی بر ضرورت توجه به کمیته همگانی و کمیته فرهنگی تاکید کرد و در ادامه در کنار موضوعات تخصصی ورزش مقرر گردید موضوعات عمومی و همگانی در دستور کار قرار گیرد.
 
همچنین مقرر شد کمیته آموزش و فرهنگی جلسه ای با آموزش و پرورش انجام دهد تا آموزش اتومبیلرانی از مدارس آغاز گردد.
 
 
تاکید بر حمایت از باشگاه های خصوصی
 
در این جلسه بر تاسیس و حمایت از باشگاه های خصوصی مورد تاکید قرار گرفت و همچنین اعلام شد که همکاری با پلیس و بسیج و سایر نهادها مورد توجه بیشتری قرار گیرد.
 
برای ارتباط بیشتر با آحاد جامعه ، مقرر شد با رسانه ها ارتباط مستقیم برقرار شود و همچنین برای ساخت برنامه و پوشش مسابقات با سازمان صدا و سیما همکاری همه جانبه شود.
 
از دیگر برنامه های مطرح شده در جلسه، در دستور کار قرار دادن جلسات هماهنگی کمیته ها و روسای شهرستان های استان تهران به صورت و همچنین استفاده از امکانات پیست تختی و بوستان ولایت پایتخت بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار