ولایت مداری و اطاعت مردم از ولی فقیه مؤلفه بزرگ امنیت ملی کشورمان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران در یادواره 430 شهید شهرستان نکا با محوریت سردار شهید محمد حسن طوسی ، گفت: نظام ما در صحنه‌های مختلف جهانی، ابهت، قدرت و اقتدار خود را به نمایش گذاشته وهمه این پیروزی‌ها در اطاعت از امام و حاصل شده است.

سردار کهنسال گفت: آمریکا با ولایت‌مداری مردم ایران، دچار مواضع گیج، نامتعارف و غیردیپلماتیک‌ شده است.

وی افزود: راز ماندگار بودن شهدا این است که کمک می کنند تا از مولای خود جدا نشده و مسیر را گم نکنیم و همین اعتقاد است که اکنون هزاران جوان صف کشیدند تا از حریم و حرم اهل بیت (ع) دفاع کنند.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران بیان داشت: شهدا هرگز از مسیر ولایت پا عقب نگذاشتند به همین دلیل کسی چشم طمع به این کشور ندارد.

سردار کهنسال با تاکید بر اینکه شهدا از ولی زمانه خود تبعیت کرده و به جایگاه رفیع رسیدند، افزود: این خط که از مبانی ناب اسلام محمدی (ص) است به رهبری و امامت رهبر انقلاب و نایب امام زمان (عج) همچنان جاری است و ادامه دارد.

وی با بیان اینکه خانواده شهدا هنوز نیز خود را بدهکار نظام می دانند، افزود: عزت، شرف و ناموس ما در گرو شهداست و اگر آنها نبودند چیزی از ما نمی ماند.

همرزم سردار شهید طوسی، گفت: نقشی که شهید طوسی قبل از انقلاب در منطقه خود در مبارزه با ضد انقلاب ایفا کرد و پس از آن در مقابله با گروهکهای منافقین به ویژه در قائله جنگل انجام داد، از موثرترین نقش‌آفرینی‌ها‌ بود.

سردار کهنسال با بیان اینکه جبهه مبارزه با باطل تمام شدنی نیست و هر چه جلوتر می رویم جبهه سنگین‎تری را در پیش داریم، افزود: امروز اگر قوی نباشیم دشمن درصدد حمله به ما خواهد بود.

در این مراسم، از کتاب «قلب فرماندهی» با محوریت سردار شهید قاسمی‎طوسی به نویسندگی سید محسن ولی پور زرومی رونمایی شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.