معاون امور عمرانی استانداری از برداشت غیرمجاز واحدهای شن و ماسه از رودخانه‌های لرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  محمد اصلانی شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای فنی استان که با موضوع ارتقاء سطح کیفی کارخانجات تولید مصالح ساختمانی برگزار شد، اظهار داشت: علی رغم تاکیدات فراوان به تولیدکنندگان مصالح سنگی استان در سال گذشته ملاحظه می شود تولیدات این مصالح از کیفیت آنچنانی برخوردار نیست.
وی گفت: اداره کل صنعت، معدن و تجارت لرستان با هماهنگی تعزیرات استان و موسسه استاندارد مکلفند تا ۱۵ اردیبهشت امسال تمامی تولیدکنندگان مصالح سنگی و بتن آماده که مصالح آن ها مورد تائید نباشد را تعطیل کرده و برخورد قانونی با آن ها صورت گیرد.
معاون امور عمرانی استانداری لرستان بیان داشت: اداره کل تعزیرات حکومتی لرستان همچنین باید با برخی از تولیدکنندگان مصالح سنگی و بتنی که از ابتدای فعالیت خود تا کنون مجوزی نداشته اند سریعا برخورد قانونی داشته و و نسبت به تعطیلی این کارگاه ها اقدام کند.
اصلانی در خصوص برداشت غیر مجاز واحدهای شن و ماسه از رودخانه های استان اظهار داشت: سازمان صنعت و معدن استان و اداره کل استاندارد لرستان تا ۱۵ اردیبهشت باید لیست و گزارش جامعی از تخلفات صورت گرفته واحدهای شن و ماسه که به صورت غیرمجاز از رودخانه ها برداشت می کنند را به سازمان تعزیرات استان ارائه دهند.
وی افزود: انجمن تولیدکنندگان شن و ماسه استان نیز موظف است ظرف یکماه آینده آموزش های لازم به منظور ارتقاء سطح کیفی تولیدات واحدهای تولیدکننده شن و ماسه را برای عوامل این واحدها برگزار کرده و نتیجه را به موسسه استاندارد لرستان اعلام کند.
بنابراین گزارش، در این جلسه مقرر شد کمیته ای متشکل از دفتر فنی استانداری لرستان، موسسه استاندارد و اداره کل صنعت، معدن و تجارت بازدید های دوره ای بر کارگاه های تولید سنگدانه و بتن آماده استان را داشته و گزارشات لازم را به کارگروه ارائه دهند تا بر اساس بازدیدهای دوره ای بتوان تصمیم های لازم را در سال ۹۵ اتخاذ کنند.
انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.