مسئول اطلاع‌رسانی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار گفت: انفجار سیلندر گاز مایع (LPG) در کانکس یک مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا قاسمی اظهار کرد: در ساعت یک و 58 دقیقه بامداد امروز طی تماس با سامانه 125 آتش‌نشانی شهریار انفجار منجر به حریق واقع در جاده تهران به شهریار، روبه‌روی تلیسه نمونه گزارش شد.
 
وی بیان کرد: ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه‌های 401 شهریار و 101 مرکزی را به صدا درآورد و آتش‌نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند.
 
مسئول اطلاع‌رسانی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار تصریح کرد: در بدو ورود ماموران مشاهده شد سیلندر گاز مایع 11 کیلوئی (LPG) در داخل کانکس به علتی نامعلوم دچار انفجار، آتش‌سوزی و مصدوم شدن یک نفر شده است که ماموران اطفای حریق کردند و فرد مصدوم با همکاری اورژانس 115 شهریار به بیمارستان انتقال داده شد.
 
وی خاطرنشان کرد: علت بروز این حادثه توسط کارشناسان سازمان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار در دست بررسی است.
 
*یک واحد مسکونی در فاز یک اندیشه طعمه حریق شد
 
قاسمی بیان کرد: ساعت 10 و 39 دقیقه صبح روز گذشته طی تماس با سامانه 125 آتش‌نشانی شهریار حریق بالکن یک واحد مسکونی واقع در شهریار، فاز یک اندیشه، خیابان دهم غربی، بعد از تقاطع گزارش شد.
 
وی گفت: ستاد فرماندهی این سازمان بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه‌های 301 اندیشه را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق کرد.
 
مسئول اطلاع‌رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار اظهار کرد: در بدو ورود ماموران مشاهده شد مقداری موکت در بالکن یک واحد مسکونی به علتی نامعلوم طعمه حریق شده است که قسمتی از حریق توسط ساکنین اطفا و با تلاش آتش‌نشانان ضمن پوشش ایمنی کامل و تخلیه دود با رم فن، توصیه‌های لازم به افراد این واحد مسکونی ارائه شد.
 
وی در پایان متذکر شد: این حادثه موجب دودگرفتگی واحد مسکونی شد و به تمام وسایل داخل بالکن خسارت وارد آورد.
 
منبع: فارس

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.