آبادان؛

تالاب شادگان وراه ترانزیتی

نزدیکی تالاب شادگان به راه ترانزیتی و مرز فرصت مناسبی برای سرمایه‌گذاری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛معاون فرماندار شادگان گفت: نزدیکی تالاب شادگان به راه ترانزیتی و مرز فرصت مناسبی برای سرمایه‌گذاری است.

نعمت‌اله آلبوغبیش افزود: این تالاب دارای قابلیت‌های متمایز کننده است که درصورت تکمیل زیرساخت‌های لازم برای تالاب‌گردی و ظرفیت‌سازی گردشگری می‌تواند در کنار بخش کشاورزی، موتور محرک توسعه اقتصادی شهرستان باشد.

وی وجود بزرگراه‌های آبادان ـ اهواز و آبادان ـ ماهشهر درکنارتالاب و نزدیکی تالاب به مرزهای آبی و خشکی را فرصت ارزشمندی درجهت افزایش جاذبه‌های طبیعی استان دانست.

معاون فرماندار شادگان گفت: وجود راه آسفالته دسترسی در میان تالاب، نیروی انسانی آشنا به وضعیت تالاب و پذیرش توسعه زیر‌ساخت‌های گردشگری از سوی جوامع محلی و مسئولان ازجمله نقاط قوت بسیارمهم و ارزنده است.

آلبوغبیش افزود: ایجاد زیرساخت‌های لازم، تأسیسات تفرجی و تالاب‌گردی براساس برنامه‌ای کارآمد و مدون توسط بخش‌های دولتی و خصوصی در زمینه گردشگری، متولیان تالاب را ملزم به توسعه می‌کند.

وی با اعلام اینکه در طول سال از تالاب شادگان بازدید می‌شود، گفت: در تعطیلات نوروزی سال 95 تعداد یک‌صد فروند قایق موتوری جابه‌جایی گردشگران و بازدید کنندگان تالاب را اعم از شهرستانی، استانی، کشوری و خارج از کشور به‌عهده داشتند که خدمات ارائه شده توسط قایق‌داران قابل تقدیر و تشکر است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.