سرمربی تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین گفت: تیم ملی برای اردوهای آمادگی ریو با کمبود فشنگ مواجه است.

حسین امیری در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان داشت: تجهیزات و فشنگ های تیم تا مسابقات جهانی آلمان کامل است اما بعد از آن برای اردوهای آمادگی ریو باید فشنگ های جدیدی تهیه شود و در دست تیراندازان قرار گیرد.
 
وی افزود: در حال حاضر 5 ملی پوش دارای سهمیه ریو در اردوی آمادگی به سر می برند و در دو گروه تپانچه خفیف و تفنگ بادی در محل فدراسیون و ورزشگاه آزادی به تمرین می پردازند.
 
امیری ادامه داد : اردوی متصل به اعزام مسابقات بین المللی آلمان از 2 لغایت 16 اردیبهشت برگزار می شود و همان شب ملی پوشان همراه با کادر فنی تهران را به مقصد آلمان ترک می کنند.
 
 وی در خصوص مسابقات پیش رو گفت: رقابت های آلمان آخرین فرصت کسب سهمیه است اما برای ملی پوشان کشورمان که دارای سهمیه هستند فقط حکم دیدار تدارکاتی را دارد و باعث می شود نقاط ضعف و قوت حریفان را بشناسیم و در عین حال آمادگی ملی پوشان نیز محک زده شود.
 
سرمربی تیم ملی تیراندازی در پایان خاطر نشان کرد: هدفمان موفقیت در ریو است و تلاش می کنیم نسبت به ادوار گذشته رکوردهای خوبی را ثبت کنیم و پارالمپیک خاطره انگیزی را برای رشته تیر اندازی رقم بزنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار