مديركل راه و شهرسازي استان اردبيل گفت: جاده خلخال – فيروزآباد با 85 درصد پيشرفت فيزيكي در حال تكميل و تجهيز مي باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ خليل محبت خواه افزود: عمليات اجرایی اين محور به طول 27 كيلومتر در سال 87 و در قالب سه قطعه آغاز شده كه در مجموع با 85 درصد پيشرفت فيزيكی در حال تكميل می باشد.

وی هدف از اجرای اين پروژه را ایجاد دسترسی سریع و ایمن اهالی شهرستان خلخال به مرکز استان اعلام كرد و گفت: با تكميل و تجهيز اين جاده برقراری ارتباط شهرستان خلخال به تهران با اتصال به راه اصلی اردبیل - سرچم نيز ميسر می شود.

مديركل راه و شهرسازی استان اردبيل افزود: لایه اول آسفالت در طول بیش از 27 کیلومتر از اين محور اجرا شده و لایه دوم نيز به طول 11 کیلومتر به انجام رسيده است.

محبت خواه به اجرای موقت سه تقاطع بصورت همسطح در اين محور اشاره كرد و گفت: احداث سه تقاطع غیرهمسطح در اين جاده در برنامه این اداره کل وجود دارد که مطالعات آن نيز تكميل و در صورت تامين و تخصيص اعتبار عمليات اجرايی آنها نيز به سرعت آغاز خواهد شد.

وی همچنين از انجام 36 كيلومتر خط كشی مفيد از سمت خلخال به فيروزآباد خبر داد و گفت: قرارداد خط كشی با رنگ گرم نيز منعقد شده كه به محض اتمام روكش ها و مساعد بودن هوا اقدام خواهد شد.

محبت خواه افزود: تعداد 830 شاخه گاردريل در طول 3 كيلومتر از اين محور نصب گرديده و درصورت تخصيص اعتبار روند تجهيز آن ادامه خواهد يافت.

وی به بدهی 5 ميليارد تومانی به پيمانكاران اين پروژه اشاره كرد و اظهار داشت: جهت اجرای تقاطع های غيرهمسطح در اين محور و تجهيز جاده با علائم و تابلو ها و ايمن سازی تردد، بالغ بر 20 ميليارد تومان مورد نياز می باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، اجرای ، عملیات ، جاده ، خلخال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.