مدیرکل میراث فرهنگی استان خراسان رضوی گفت:مراسم روز ملی فردوسی ۲۵ اردیبهشت در مشهد برگزار می‌شود

بزرگداشت روز ملی فردوسی ۲۵ اردیبهشت در مشهد برگزار می‌شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی، حسین زارع صفت افزود: هماهنگی‌های لازم برای برگزاری هر چه با شکوه‌تر مراسم روز ملی فردوسی با سازمان میراث فرهنگی کشور و استانداری خراسان رضوی انجام شده است و امسال مراسم روز ملی فردوسی به شکل بسیار با شکوهی برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: هماهنگی بزرگداشت روز ملی فردوسی با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، معاونین و مدیران این اداره کل و تعدادی از فردوسی پژوهان در اتاق جلسات این اداره کل برگزار و در این جلسه بر برگزاری هر چه با شکوه‌تر مراسم روز ملی فردوسی در 25 اردیبهشت ماه تاکید شد.

مدیرکل میراث فرهنگی استان خراسان رضوی با اشاره به اینکه در برگزاری این روز به دنبال مشارکت حداکثری مردم و استفاده از ظرفیت‌های اقشار مختلف مردم هستیم ادامه داد: امسال جشن روز ملی فردوسی به مدت چند روز برگزار خواهد شد و برنامه‌های متنوع فرهنگی – هنری پیش‌بینی شده است.

زارع صفت گفت:در این میان همکاری و تعامل دستگاه‌ها و سازمان‌های فرهنگی و مرتبط با روز فردوسی نیز افزایش یافته و برای برگزاری روز ملی فردوسی در سال جدید شاهد افزایش همکاری و تعامل دستگاه‌های فرهنگی و مرتبط هستیم.

وی با بیان اینکه بخش خصوصی در این زمینه مشارکت داشته اند، افزود: برای برگزاری مراسم روز ملی فردوسی در سال جدید برنامه‌ریزی‌ها برای استفاده از ظرفیت بخش خصوصی نیز انجام شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی استان خراسان رضوی در پایان گفت: برگزاری هر چه باشکوه تر روز ملی فردوسی در سال جدید مقدمه‌ای برای اجرای برنامه‌های مهم فرهنگی در سال 2017 میلادی و رویداد فرهنگی مهم مشهد 2017 است.

//انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.