عشق به شهادت چنان در دلش موج مي زد كه روز به روز آتش اين عشق را در وجودش شعله ور تر مي ديدم و...

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،  سالگرد شهادت استوار یکم حسین صادقی است ، شهیدی که در راه مبارزه با مواد مخدر و در درگیری با اشرار مسلح جام شهادت را سرکشید.

پسر بزرگ خانواده و متولد سوم شهريور 1353 اهل روستاي "كهن" شهرستان راور بود در گذران عمر تحت تاثير تربيت پدر و مادري دلسوز به مرتبه اي رسيده بود كه در مراوده و همنشيني با او مي فهميدي چقدر مهربان و مهمان نواز است.

چنان عاشق و دلداده مكتب حضرت زهرا(س) و سرور و سالار شهيدان حضرت ابا عبدا... الحسين عليه السلام شده بود كه آرزويش نوكري در خانه اين بزرگواران بود و در اين راه از هيچ كوششي دريغ نمي كرد.

در بدو ورود به سازمان پليس، فرمانده اش سردار شهيد "مجيد خالداري" بود و در كنار اين فرمانده سخت كوش و تاثير گرفتن از اين مرد آسماني فردي با بصيرت شده بود كه تهديدات دشمنان را خوب مي فهميد و تمام دغدغه اش ارتقاء امنيت و آرامش در جامعه بود و خالصانه كار مي كرد.

ماموريت هاي زيادي را در كنار شهيد خالداري در راه مقابله با اشرار و قاچاقچيان مسلح مواد مخدر به سرانجام رسانيد.

خلاصه قصه اين آشنايي بوي جدايي مي داد و شهيد خالداري در درگيري با اشرار مسلح پر پرواز گرفت و به فيض شهادت نائل آمد و غم اين فراق بر دل حسين ماند.

شك ندارم تذكره سفر به كربلاي معلا را در خانه حضرت زهرا (س) گرفت و بهمن ماه سال 1386 عازم سفر به كربلا شد ، پس از بازگشت حالش متفاوت تر از هميشه بود گويا در اين سفر به تمام آرزوهايش رسيده و آرامش در نگاهش موج مي زد.

كمتر از سه ماه بعد در هفدهم فروردين 1387 با هم در ماموريتي براي مقابله با اشرار و قاچاقچيان مسلح مواد مخدر شركت كرديم پس از دو شبانه روز اين ماموريت نتيجه اي را در پي نداشت.

به يگان برگشتيم و مهياي ماموريت دوم شديم زمان اعزام بعد از نماز مغرب و عشاء و پس از جلسه هفتگي قرائت قرآن كاركنان فرماندهي انتظامي شهرستان راور برنامه ريزي شده بود.

دلشوره اي عجيب تمام وجودم را گرفته بود گويا حادثه اي در انتظار است ولي حسين چنان آرامشي داشت كه من به حال او غبطه مي خوردم و چهره اش نوراني تر از هميشه بود .

به منطقه مورد نظر براي اجراي عمليات رسيديم و پس از انتظاري كوتاه مدت ساعت 30 دقيقه بامداد بيستم فروردين ماه بود كه اشرار در آن تاريكي شب وارد منطقه عملياتي شدند و در كش و قوس در گيري با اشرار مسلح حسين از قسمت سينه مورد اثابت گلوله اشرار قرار گرفت و به فيض شهادت نائل آمد و آسماني شد .

و در پايان شهادت ارمغان دلدادگي اين شهيد عزيز به مكتب اهل بيت عليه السلام بود.

براي شادي ارواح طيبه شهداء صلوات

نويسنده :ستواندوم اسماعيل صادقي همرزم و برادر شهيد

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار