مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تبریز از نصب باکس زباله هیدرولیکی دارای مخزن زیرزمینی، در مجاورت ساختمان جدید شهرداری تبریز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ به نقل از سازمان زیباسازی شهرداری تبریز، علی فرخی اظهار داشت: این باکس‌های هیدرولیکی زباله با همکاری معاونت خدمات شهری شهرداری تبریز و سازمان زیباسازی انجام پذیرفته است.

وی، هدف از اجرای این طرح را حفظ سلامت عمومی و محیط‌ زیست در مقابل اثرات نامطلوب‌ پسماندهای شهری روباز دانسته و اعلام کرد: با همکاری معاونت خدمات شهری شهرداری تبریز، طی ماه‌های آتی این طرح در سطح شهر فراگیر خواهد شد و جایگزین سطل‌های زباله سنتی خواهد شد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تبریز اعلام کرد: روش اجرا و کار با باکس زباله زیرزمینی به این ترتیب است که تنها قسمت ورودی سطل زباله در سطح معبر مشاهده می‌گردد و محل جمع‌آوری زباله‌ها در زیر زمین گنجانده می‌شود تا علاوه بر ظرفیت چند برابری ذخیره زباله، موجب کاهش آلودگی زیست‌محیطی و بهداشتی و تصویری به‌طور چشمگیری گردد.

فرخی، همچنین از مکانیزه بودن سطل زباله زیرزمینی خبر داد و اعلام کرد: این سطل زباله توسط بالابرهای هیدرولیکی نصب شده بر روی مخزن، قابلیت خروج از زیر زمین را دارد تا تخلیه زباله به راحتی امکان‌پذیر شود.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.