ملی پوش مازندرانی تیم ملی تنیس روی میز بانوان از تلاش برای کسب سهمیه المپیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،محجوبه عمرانی ملی پوش مازندرانی تیم ملی تنیس روی میز بانوان که از ستون های تیم ملی ایران و از امید های کسب سهمیه المپیک ریو به شمار می رود برای کسب سهمیه المپیک تلاش می کند.

عمرانی که در اردوی تیم ملی به سر می برد گفت: خوشبختانه اردوهای تیم ملی در شرایط بسیار خوب و قابل قبولی در حال برگزاری است و مسئولان توانسته اند شرایط لازم برای برگزاری اردویی بی نظیر را برایمان فراهم کنند.

وی گفت: همیشه یک هفته مانده به اعزام مسابقات بین المللی وارد اردو می شدیم ولی حالا در 2 دوره پیاپی موفق به برگزاری اردوهای بلند مدت شده ایم که کیفیت تمرینات در این اردوها بسیار بالاست و از حضور تیم روانشناسی و حریف تمرینی خارجی هم بهره مند شده ایم.

عمرانی افزود: از آنجا که رشته تنیس روی میز جزو رشته های تمرکزی است و شرایط روحی ورزشکار برای رسیدن به موفقیت در آن تاثیر بسزایی دارد باید تاکید کنم که حضور در اردوی تیم ملی روانشناسان بسیار موثر بود و باعث افزایش کیفی تمرینات شد.

وی گفت: با توجه به شرایطی که در اردوهای اخیر داشته ایم همه با انگیزه زیاد تمرین کردیم و همین موضوع باعث شد تا رشد فنی و کیفی خوبی داشته ایم. امیدواری هایمان برای موفقیت در کسب سهمیه المپیک زیاد است و فکر می کنم بتوانیم عملکرد موفقی در رقابت های هنگ کنگ داشته باشیم.

رقابت های انتخابی المپیک 25 فروردین در هنگ کنگ آغاز می شود.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار