مهندسان و صنعتگران شرکت صنعتی لجور اراک کار ساخت جرثقيل 60 تنی را آغاز کردند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، مدیرعامل كارخانه تولیدی جرثقیل و بالابر لجور اراك گفت: کار طراحی این جرثقیل سال گذشته از سوی گروه آموزش و پژوهش این كارخانه انجام گرفت و طراحی نهایی این محصول هفته جاری به گروه تولیدی كارخانه ارائه شده است.

مهدی نیا اضافه كرد: جرثقیل های غول پیكر و بالابرهای ارتفاع بالا در چین و كره جنوبی تولید می شود كه در صورت موفقیت كاركنان كارخانه لجور، نیازی به واردات نداریم. 

وی با بیان اینكه تولیدات كارخانه لجور تنها بازار داخلی كشور را تامین می كند، افزود: كالاهایی كه این شركت تولید می كند بر اساس استانداردهای جهانی است و از كیفیت بسیار مطلوبی برخوردار است اما نیاز بازار داخلی از یكسو و همچنین محدودیت فضا و نیروی انسانی از سوی دیگر اجازه تولیدات بیشتر برای توسعه صادارت را به این شركت نمی دهد.

 مهدی نیا با بیان اینكه كارخانه لجور در شرایط تحریم هم هیچ ركودی را تجربه نكرد و با جدیت به فعالیت خود ادامه داد ، افزود : پس از به نتیجه رسیدن مذاكرات با 1+5 و جریان برجام تا كنون هفت گروه تجاری از كشورهای آلمان، ایتالیا و تركیه برای برقراری ارتباط بیشتر، عرضه مواد اولیه به صورت مستقیم و بدون واسطه و همچنین طرح احتمالی توسعه كارخانه، از لجور بازدید كرده اند.

كارخانه لجور از 30 سال پیش با تولید ادوات كشاورزی فعالیت خود را در اراك آغاز كرد و هم اكنون یكی از بزرگترین كارخانه های تولید بالابر و جرثقیل های صنعتی در آسیا محسوب می شود.
هم اكنون 250 نفر در بخش های مختلف كارخانه لجور مشغول به كار هستند. 

انتهای پیام/ف
برچسب ها: اراک ، بالابر ، لجور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۳:۵۱ ۰۷ مرداد ۱۳۹۷
بسيار عالي خيلي خوشحاليم كه ايران توانسته خودكفا شود