قزوین؛

اعلام آمادگی استاندار برای برگزاری نشست بین المللی اندیشکده های جهان اسلام

استاندار قزوین با ارسال نامه ای به دکتر سلیمان پورمعاون وزیر و رییس مرکز آموزش و پژوهش های بین المللی وزارت امورخارجه برای برگزاری نشست بین المللی اندیشکده های جهان اسلام در قزوین اعلام آمادگی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛فریدون همتی در این نامه به  تجربه های موفق استان قزوین در برگزاری اجلاس های بین المللی از جمله  مجمع جهانی شهرهای اسلامی، اجلاس کشورهای عضو اکو، اجلاس مجمع شهرداران آسیایی، سمپوزیوم اساتید دانشگاههای آمریکا و  انتخاب قزوین از میان 38 کشور و 64 شهردر موضوع شکوفایی شهری (CPI) و برگزاری اجلاس جهانی شهرداران جاده ابریشم با حضور 200 شهر از 57 کشور جهان در شهریور امسال به میزبانی شهر قزوین اشاره کرده است .
اعلام آمادگی استاندار برای برگزاری نشست بین المللی اندیشکده های جهان اسلام

وی در این نامه آورده است :استان قزوین با توجه به ظرفیت تاریخی و فرهنگی بالای خود می تواند میزبان شایسته ای برای نشست اندیشکده های جهان اسلام باشد .

همتی در این نامه ، بهره مندی ازحضور میهمانان کشورهای مختلف ، معرفی و آشنایی بیشتر آنها با ظرفیتها و توانمندی های استان  برای  سرمایه گذاری و ایجاد  توسعه پایداردر استان و کشور و تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی را از مهمترین نتایج برگزاری  این نشست در قزوین برشمرد .

وی از  معاون وزیر و رییس مرکز آموزش و پژوهش های بین المللی وزارت امورخارجه هم خواسته است :  تا هماهنگی و اقدام لازم برای میزبانی نشست مذکور در قزوین را انجام دهد و نتیجه نهایی را به این استان ابلاغ کند.

نشست اندیشکده های جهان اسلام با محورهای کاری معین شده ازجمله نحوه ارتقاء اقتصاد و گردشگری بین کشورهای جهان اسلام اوایل خرداد امسال  در ایران برگزارمی شود .

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار