طاهرى: قرارداد برانكو رسمى و معتبر است

سرپرست باشگاه پرسپوليس گفت: قرارداد برانكو رسمى و معتبر است و اين قرارداد را براى ثبت به سازمان ليگ آرائه مى كنيم.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان على اكبر طاهرى درباره دعوت نشدن خبرنگاران به مراسم تمديد قرارداد برانكو گفت : طبق برنامه قرار بود جلسه  تمديد قرارداد برانكو را بعدازظهر ديروز برگزار كنيم كه به علت طولاني شدن جلسه با بازيكنان در هتل المپيك اين جلسه برگزار نشد همچنين به ناچار قرار بودامروز به يكى از شهرستانها بروم كه اين سفر لغو شد براين اساس بهترين وقت را ديديم كه قرارداد برانكو را تمديد كنيم و به اين صورت در خدمت خبرنگاران نبوديم.

وى درباره اينكه چه تضمينى وجود دارد كه برانكو به تيم ديگري نرود: طبق قوانين موقعى كه قراردادى منعقد مى شود و در مراحل قانونى به ثبت مى رسد آن وقت مشكلى پيش نمى آيد قرارداد برانكو رسمى و معتبر است و اين قرارداد را براى ثبت به سازمان ليگ مى دهيم  همچنين برانكو اين قرارداد را امضا كرده و به طور رسمى سرمربى فصل آينده پرسپوليس است و اجازه مذاكره با تيم ديگري را ندارد. 

طاهرى در مورد اينكه چه زمانى حكم مديرعاملى دريافت مى كند بيان كرد: واژه تأثيرى بر توانمندى در اجراى برنامه ها نمى گذارد همچنين ما نبايد به دنبال واژه باشيم اميدوارم بتوانم خدمتى كه براى باشگاه بر عهده ام گذاشتند مقبول هواداران باشد. 

وى در پايان خاطر نشان كرد: به هر حال تمديد قرارداد برانكو امروز انجام شد اميدوارم بتوانيم به اهداف مورد نظر باشگاه برسيم.

انتهای پیام/
برچسب ها: برانکو ، پرسپولیس ، طاهری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار