کتاب "چهل خشت" با موضوع اصفهان و بررسی آثار تاریخی آن از سوی انتشارات سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان به چاپ رسیده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، آزاده ربیعی کارشناس ادبی انتشارات سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان اظهار کرد: کتاب "چهل خشت" به قلم نعیمه منتظری در 83 صفحه مصور با موضوع اصفهان و آثار تاریخی آن منتشر شده که به بیان چهل خشت از صدها بنای موجود در اصفهان کههرکدام زیبایی نصف جهان را به رخ می کشند پرداخته است.
وی افزود: مسجد حکیم، پل خواجو، مسجد سید، مدرسه چهارباغ، مسجد رحیم خان، خانه عباسیان، مسجد امام(ره)، مناره مسجد علی، مسجد شیخ لطف الله و کاخ عالی قاپو از جمله بناهای تاریخی اصفهان بوده که این کتاب به معرفی و بررسی آنها می پردازد.

این کارشناس ادبی انتشارات سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان تصریح کرد: کتاب "چهل خشت" با قیمت هفت هزار تومان در زمستان 94 از سوی انتشارات سازمان فرهنگی تفریحی به چاپ رسیده که علاقه مندان برای تهیه این کتاب می توانند به محل انتشارات واقع در خیابان استانداری، جنب موزه هنرهای معاصر اصفهان و یا کتابخانه مرکزی واقع در خیابان باغ گلدسته مراجعه کنند.
گفتنی است علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کتاب های منتشر شده از سوی این انتشارات می توانند با شماره 32219617 تماس بگیرند.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار