تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز فردا میزبان راه آهن یزدان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛در چهارچوب هفته 25 ام لیگ برتر فوتبال کشور جام خلیج فارس تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز  فردا از ساعت 17 در ورزشگاه اختصاصی خود با تیم فوتبال راه آهن یزدان دیدار خواهد کرد.

آبی پوشان تبریزی بعد از برد شیرین مقابل ذوب آهن در تلاشند  با کسب امتیاز در بازی های خود جایگاه خود در جدول رده بندی را بهبود بخشیده و به صدر نشینان جدول نزدیک تر شوند.

لوکوموتیو سواران نیز که از زمان حضور توپالیدیس در این تیم طعم تلخ سه باخت را چشیده اند به دنبال چشیدن اول طعم شیرین برد هستند و تمامی تلاش خود را می کنند که با کسب امتیاز از سقوط به لیگ دسته یک نجات یابند.

این دو تیم در دیدار رفت به نتیجه صفر بر صفر بسنده کردند.

توپالیدیس:می خواهیم در لیگ بمانیم

سرمربی تیم فوتبال راه اهن یزدان در نشست خبری قبل از بازی مقابل گسترش فولاد تبریز با اشاره به سه باخت متوالی تیمش گفت:ما در بازی های گذشته موقعیت های گل بسیار زیادی داشتیم که به علت نداشتن تمرکز و شانس نتوانستم پیروز میدان باشیم.

توپالیدیس افزود: تیم گسترش فولاد تیم بسیار خوبی هست و بازی سختی را پیش رو این تیم خواهیم داشت.

وی تاکید کرد: وقتی تیم را تحویل گرفتم پانزدهم بودیم و حالا هم در همین رده قرار داریم ولی همه در حال تلاش هستیم تا راه آهن یزدان را در لیگ برتر نگه داریم.

سرمربی تیم فوتبال راه آهن یزدان یادآور شد عباس زاده به علت مصدومیت و دیوسالار به علت محرومیت در دیدار فردا مقابل گسترش فولاد تبریز بازی نخواهند کرد.

کمالوند: هدف ما کسب سهمیه بازی های آسیایی است

سرمربی تیم گسترش فولاد نیز با بیان اینکه تیم هایی که با خطر سقوط به لیگ دسته یک مواجه هستند و چیزی برای از دست دادن ندارند به صورت انتخاری بازی می کنند گفت: بازی بسیار سخت و دشواری را مقابل راه آهن پیش رو خواهیم داشت.

فراز کمالوند تصریح کرد:تیمش به هدفگذاری اول فصل که کسب رتبه تک رقمی در جدول رده بندی بود رسیده و برنامه ریزی می کند تا در سال آینده بتواند سهمیه بازی های آسیایی را کسب کند.

وی اظهار کرد: درصورتی که بتوانیم در 6 بازی بافیمانده 12 امتیاز کسب کنیم به کسب سهمیه بازی های آسیایی امیدوار هستیم.

سرمربی تیم گسترش فولاد حضور تماشاگران در بازی مقابل ذوب آهن را بسیار تاثیر گذار ارزیابی کرد و از آنها خواست تیم را در بازی های حساس خانگی مقابل تیم های راه آهن،استقلال خوزستان و پرسپولیس تنها نگذارند.

کمالوند خاطر نشان ساخت محمد نصرتی تنها بازیکنان مصدوم این تیم هست که در بازی فردا همراه تیم نخواهد بود.

تیم گسترش فولاد تبریز هم اکنون با 34 امتیاز در رده هشتم و تیم فوتبال راه آهن 18 امتیاز در رده پانزدهم جدول رده بندی قرار دارند.


انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.