فینالیست‌های «آقای گزارشگر» را بشناسید

حضور کارشناس خانم و بخش‌های مختلف از تفاوت برنامه «آقای گزارشگر» با سال‌های گذشته بود.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چند سالی است در ایام نوروز مهمان خانه های شماست امسال با چند تفاوت برنامه  آغاز شد انتخاب گزارشگر در رشته های مختلف ورزشی حضور کارشناس خانم اجرای پانتومیم و بخش های متنوع دیگر باعث شد نسبت به سال گذشته متفاوت باشد امشب قرار است فینالیست ها رقابت پایانی خود را داشته باشند به همین دلیل با 5 فینالیست و تهیه‌کننده برنامه آقای گزارشگر گفتگویی داشتم که در ادامه میخوانید:

*رای نهایی به عهده مردم است

عباس قنبری تهیه‌کننده گفت: در ابتدا هزار نفر برای مسابقه «آقای گزارشگر» ثبت نام کردند که صد نفر انتخاب کردیم و 42 نفر به مرحله مسابقه اصلی رسیدند.

وی ادامه داد: در مرحله نیمه نهایی 15 نفر بودند که 5 نفر به فینال رسیدند که قرار است جمعه شب بین فینالیست‌ها مسابقه برگزار شود.
 
قنبری عنوان کرد: متاسفانه تمام فینالیست‌ها در رشته فوتبال برگزیده شدند و از دیگر رشته‌ها کسی حضور ندارد. در این مرحله داوران فقط نظر می‌دهند اما رای نهایی به عهده خود مردم است و نتایج رای مردم را به صورت یک ویژه برنامه‌ در زمانی مشخص ارائه خواهیم داد.
 
قنبری در خصوص داوران خاطر نشان کرد: سعی کردیم به همه رشته‌ها ورزشی بپردازیم حتی با پانتومیم رشته‌ها را معرفی کردیم.
 
*گزارشگری فردوسی پور و احمدی را می‌پسندم
سید اسماعیل حسینی فینالیست «آقای گزارشگر» از شهر اصفهان  دارای تحصیلات کارشناسی مهندسی  عمران گفت: شهریور ماه طی فراخوان شبکه سه سیما ویدئو دو دقیقه‌ای ارسال کردم اما بعد از 6 ماه خبری نشد. بسیار ناامید شده بودم که در 22 بهمن محمد حسین میثاقی را در اصفهان دیدم و از برنامه «آقای گزارشگر» پرسیدم و ایشون گفتند عوامل برنامه در تدارک هستند. 

وی افزود: بعد از مدتی اطلاع دادند و 15 اسفند کار ضبط برنامه شروع شد. به نظرم امسال نسبت به سال‌های گذشته از لحاظ تخصصی کمتر شده بود و بخش‌های سرگرمی برنامه بیشتر شده بود.
  
وی در خصوص علاقه به تیم و گزارشگر بیان کرد: با توجه به اینکه اصفهانی هستم به تیم سپاهان علاقه دارم و گزارش عادل فردوسی پور و محمدرضا احمدی را می‌پسندم.
 
*فکر نمی‌کردم به مرحله فینال برسم
سعید زلفی دیگر فینالیست «آقای گزارشگر» با مدرک دیپلم از تهران گفت: من هم با اطلاع رسانی شبکه سه سیما ویدئو دو دقیقه‌ای را ارسال کردم و بعد در سالن تیر و کمان استادیوم آزادی مسابقات را شروع کردیم. 

وی افزود: به هر حال برنامه امسال نقاط ضعف و قوت داشت اما نقطه  قوت حضور کارشناس خانم بود. کارشناسی‌ها در بعضی از بخش‌ها سلیقه‌ای بود اما در کل تنوع خوبی داشتند و از فیلتر 16 نفر رد شدیم.

وی ادامه داد: در تیم‌های داخلی به تیمی علاقه ندارم اما تیم باشگاهی خارجی آرسنال و ملی آرژانتین را دوست دارم و به گزارش فردوسی پور و احمدی علاقه دارم.
 
زلفی خاطر نشان کرد: با توجه به برنامه سال گذشته فکر نمی‌کردم به مرحله فینال برسم اما زمانی که در مسابقه قرار گرفتم و خودم را محک زدم مطمئن بودم تا نیمه نهایی می‌رسم.

*خیلی چیزها از استاد نصیری و حاج رضایی آموختم
محمد یزدانیان فینالیست با مدرک تحصیلات تربیت بدنی از شهر تهران در خصوص برنامه «آقای گزارشگر» گفت: سه دوره است که در این برنامه شرکت می‌کنم و با ویدیوای که ارسال کردم، انتخاب شدم و با تجربه خود در سال‌های قبل و تمرین‌های زیادی که داشتم، در این برنامه شرکت کردم.
  
وی افزود: برنامه امسال از فوتبالی به ورزشی بودن تغییر کرد و عوامل خواستند متفاوت باشند و حضور در کارشناس خانم از دیگر تفاوت آن است. بعضی از کارشناسان تخصصی عمل می‌کردند به مانند استاد نصیری و حاج رضایی و خیلی چیزها از آنها آموختم.
  
یزدانیان خاطر نشان کرد: طرفدار  هر تیمی که بهتر بازی کند، هستم. امسال تیم لسترسیتی انگلیس‌ام و در هر گزارشگری که یک کلمه به من یاد بدهد برایم ارزشمند است. امیدوارم مسئولان دلگرمی برای توانایی دوستانی که در این برنامه شرکت کردند، داشته باشند.

*صدای جواد خیابانی را می‌پسندم
مجید عابدی دیگر فینالیست «آقای گزارشگر» با لیسانس کامپیوتر از تهران در خصوص این برنامه  گفت: سال اول که زیرنویس شد شرکت کردم اما به دلایلی به مرحله بالاتر نرفتم. امسال با توجه به اینکه آمادگی زیادی نداشتم اما خداروشکر به مرحله فینال رسیدم.
 
عابدی خاطر نشان کرد: آث میلان ایتالیا را دوست دارم و با وجود اینکه انتقادهایی به جواد خیابانی می‌شود اما صدای ایشان را  می‌پسندم. همچنین محمدرضا احمدی برنامه امسال «آقای گزارشگر» با همه کم و کاستی که داشت. حضور رشته های مختلف ورزشی و داوران خانم  از نقاط مثبت برنامه بود.
 
*آرزوم بود روزی بازی تراکتور را گزارش کنم
سپهر ملکی دیگر فینالیست «آقای گزارشگر» که دانشجوی دکتری عمران و اهل تبریز است، در خصوص این برنامه گفت: امسال در این مسابقه شرکت کردم و خداروشکر به مرحله فینال رسیدم و با 4 دوست دیگر در رقابت هستیم و در پایان مردم رای می‌دهند و این مسابقه نشان می‌دهد که چه استعدادهایی در کشور وجود دارد و به قول ما فوتبالی‌ها در قرعه مرگ قرار گرفتند و برخی‌ها حذف شدند.
 
وی ادامه داد: از عوامل برنامه تشکر می‌کنم که باعث شدند گزارشگران دیده شوند تا در صداوسیما استان های دیگر از آنها استفاده کنند. 

وی عنوان کرد: کارشناسان برخلاف سال‌های قبل همه فوتبالی نبودند و حضور کارشناس خانم خیلی خوب بود چراکه خانم‌ها ریزبین‌تر ‌هستند. 

وی در خصوص آرزوی خود بیان کرد: آرزویم این بود روزی بازی تراکتور را گزارش کنم حتی شده یک دقیقه اما از بد شانسی در «آقای گزارشگر» بازی تراکتورسازی به من تعلق نگرفت. همیشه در هر زمینه ای که کارم را شروع کنم تا انتها میروم. زمانی که سطح بچه ها را در مسابقه دیدم تصور نمیکردم به فینال برسم و فارغ از هر نتیجه ای خوشحالم در این مسابقه شرکت کردم و با استعداد های خوب آشنا شدم.

ملکی خاطر نشان کرد: به دلیل شهرم تیم تراکتورسازی را دوست دارم. به دیگر تیم ها احترام میگذارم اما تیم اول و آخرم تراکتورسازی است و امیدوارم روزی بازی تیم تراکتور را گزارش کنم. در ایران کمتر کسی را میبینیم به گزارش عادل فردوسی پور علاقه نداشته باشد. من به ایشان و خیابانی به دلیل هیجانی که در بازی ایران و استرالیا داشت و محمد رضا احمدی علاقه دارم.

گفتگو از الهام قبادی



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۴۰ ۰۸ آبان ۱۳۹۸
واقعا تو این برنامه سطح فکری وشخصیتی ملکی از همشون بهتر بود ولی هیچ جا استفده نکردن ازش
Iran (Islamic Republic of)
همرنگ
۱۹:۱۱ ۲۵ فروردين ۱۳۹۶
برنامه خیلی عالی بود من که خیلی خوشم اومد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۹ ۲۰ فروردين ۱۳۹۵
سپهر ملکی
آخرین اخبار