برای خروجی مناسب در برنامه اعتکاف نیازمند همکاری و حمایت مسئولان هستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛دبیر ستاد اعتکاف خرمشهر گفت: از تمام مسئولان درخواست کمک و همکاری را داریم تا بتوانیم اعتکاف امسال را به بهترین شکل و با بالاترین خروجی برگزار کنیم.

سید علی نزاری با بیان اینکه ظرفیت اعتکاف بسیار بالا و موثر است و باید به بهترین وجه از این ظرفیت موجود و عظیم بهره برد، افزود: اگر به‌دنبال بهره‌برداری از اعتکاف باشیم، باید برای این برنامه دینی و فرهنگی، درست و هدف‌دار برنامه‌ریزی کنیم.

وی گفت: در اعتکاف علاوه بر خوراک جسمانی، باید برای خوراک فکری اهمیت زیادی قائل شویم، که برای این امر از سوی ستاد اعتکاف برنامه‌های ارزشمندی تدبیر شده است.

دبیر ستاد اعتکاف خرمشهر افزود: در مساجدی که اعتکاف در آنها برگزار می‌شود، روحانیون، روان‌شناسان و پزشکان حضور پیدا می‌کنند تا بتوانند نیازهای مختلف معتکف را تامین کنند.

نزاری هزینه ثبت‌نام اعتکاف را 30 هزار تومان خواند و گفت: این هزینه نسبت به تمام شهرهای استان کم است و نسبت به تمام خدماتی که ارائه داده می‌شود قابل قیاس نیست.

وی با بیان اینکه از همه افراد خیر تقاضا داریم در برنامه‌های اعتکاف شهرستان سهیم و کمک کنند افزود: خرمشهر اولین شهر در استان بوده که شروع به ثبت‌نام معتکفین کرده و تمام برنامه‌های فرهنگی و غذایی را برنامه‌ریزی کرده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: آبادان ، خروجی ، برنامه ، اعتکاف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.