رییس صندوق رفاه دانشجویی از رشد 87 درصدی درآمد اختصاصی صندوق رفاه دانشجویی و هدفمند شدن تسهیلات در سال 95 خبر داد.

یزدان مهر رییس صندوق رفاه دانشجویی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص بودجه ای که صندوق رفاه برای دانشگاه ها در نظر گرفته است، عنوان کرد: بخشی از بودجه صندوق رفاه از درآمد اختصاصی و بخشی دیگر از منابع دولتی و عمومی است که با راهبری و حمایت وزیرعلوم از صندوق رفاه دانشجویی سعی کردیم سه جبهه را فعال کنیم و علیرغم محدودیت ها  خوشبختانه دولت نظر خوبی را به صندوق داشت و رشد 27 درصدی را نسبت به سال قبل داشتیم.

وی افزود: در بحث درآمد اختصاصی با اقداماتی که صورت گرفته است و حمایت و همکاری و هم افزایی همه جانبه مجموعه وزارت علوم با صندوق رفاه، خوشبختانه درآمد اختصاصی ما نسبت به سال قبل در حدود 87 درصد رشد داشته است که قطعا این امر کمک حال دانشگاه ها می شود.

یزدان مهر با اشاره به رشد این درآمد و برنامه برای سال 95 عنوان کرد: سعی می کنیم در سال 95 تسهیلات مان هم هدفمندتر و هم موثرتر شود و خدمت رسانی با کیفیت بیشتری صورت گیرد.

رییس صندوق رفاه دانشجویی خاطرنشان کرد: از جمله برنامه های درنظر گرفته شده می 
توان به رشد وام هایی که فکر می کردیم خیلی موثر نیستند و رقم پایینی را دارند اشاره کرد، پوشش دهی مناسب متقاضیان درخواست وام دانشجویی که در بعضی از وام ها تا 100 درصد پوشش دادیم و تمام درخواست های متقاضیان را پاسخ دادیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار