امام جمعه قزوين گفت : افرادی که برای توطئه و نفاق در جامعه تلاش می کنند از سرنوشت بنی صدر درس بگیرند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛حجت الاسلام و المسلمين عبدالكريم عابدينی در خطبه های نماز جمعه اين هفته افزود: خاطره تلخ شیطنت های بنی صدر را به یاد داریم که چطور خار و خفیف شدو امروز افرادی که قصد مات کردن انقلاب را داشته باشند سرنوشتشان همچون بنی صدر می شود.

وی افزود : افرادی همچون مدافعان حرم برای دفاع از حریم ولایت جان خود را از دست می دهند اما در مقابل آنها كسانی هم هستند كه  قصد دارند تا انقلاب اسلامی را کیش و مات کنند.

نماينده ولی فقيه در استان يادآور شد : دشمنی با نظام اسلامی و انقلاب هرگز تمام نخواهد شد و مردم باید با هوشیاری مراقب باشند تا بدخواهان به ما آسیب نزنند.

 حجت الاسلام و المسلمين عابدينی با اشاره به سالروز شهادت شهید آوینی و روز هنر انقلاب گفت:هنر بویژه سینما بهترین ابزار برای رساندن پیام انقلاب و دین به دیگران است و هنرمندانی که دغدغه دین دارند قادرند با این ابزار رسالت انقلابی خود را ایفا کنند به شرط آنکه مانند شهید آوینی ها حرکت کنند.

امام جمعه قزوين همچنین به سالروز شهادت شهید صیاد شیرازی ،  شهيد مدافع حرم حجت  اسدی و درگذشت فرج الله سلحشوراشاره کرد و افزود: اینها هنرمندانی بودند  که همیشه و در همه حال به یاد خدا و پیرو ولایت بودند.

انتهای پيام/


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار