نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: منطق جمهوری اسلامی ایران منطق دوستی و رابطه با همه کشورهای جهان است اما اگر کشوری در فکر توطئه و سلطه جویی باشد، ایران اسلامی با اقتدار درمقابلش ایستاده و هرگز تسلیم باج خواهی مستکبرین نخواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛نماینده ولی فقیه در استان زنجان درخطبه های نماز جمعه با تاکید براهمیت انرژی صلح آمیزهسته ای گفت:انرژی هسته‌ای در زمینه‌های مختلف همچون انرژی و پزشکی کاربرد دارد .

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی افزود : روز فناوری هسته ای، روز نماد استقلال علمی و سیاسی کشور و نشان دهنده توان ایستادگی مردم است

خطیب جمعه زنجان همچنین با گرامیداشت یاد شهدای هسته ای ایران گفت: این دانشمندان خالصانه و بدون هیچ چشم داشتی در جهت پیشرفت و اعتلای نظام اسلامی ایران تلاش کردند.

وی با بیان اینکه آمریکا مغرضانه دستیابی ایران به فناوری صلح آمیز هسته ای را بهانه ای برای دشمنی وکینه ورزی خود قرارداده است گفت: غربی ها همواره به دنبال بهانه ای برای دشمنی با ایران اسلامی بوده اند.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی بااشاره به سالروز قطع رابطه سیاسی ایران با آمریکا گفت: منطق جمهوری اسلامی ایران منطق دوستی و رابطه با همه کشورهای جهان است اما اگر کشوری در فکر توطئه و سلطه جویی باشد، ایران اسلامی با اقتدار درمقابلش ایستاده و هرگز تسلیم باج خواهی مستکبرین نخواهد شد.

وی در ادامه از برخورد عزتمندانه رئیس جمهور در لغو سفر خود به دنبال برخورد غیرمنطقی، غیراخلاقی و غیردیپلماتیک اتریش برای حفظ عزت ملت ایران تشکر کرد.


انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.