نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: آمریكایی ها، انگلیسی ها و غربیها دوست ما نیستند و ما وظیفه داریم در مقابل آنها ایستادگی كنیم وبرای استقلال، عزت، دین، ولایت وشرافت کشور خود دفاع کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ آیت الله محمد رضا ناصری با اشاره به اینكه تمام دشمنی ها در حرفهای اوباما مشخص شد و آمریكایی ها آخرین حرفشان را زدند افزود: اینها می خواهند ما نوكرشان باشیم و اسلام و تمام اعتقادات دینی و مذهبی خود را كنار بگذاریم.

وی  افزود: استكبار جهانی نمی خواهد كشور ایران در هیچ زمینه ای به ویژه هسته ای، نظامی و اقتصادی رشد كند بلكه دوست دارد ما همیشه محتاج آنها باشیم.

امام جمعه یزد  گفت: تک تک ما وظیفه داریم در مقابل استكبار جهانی ایستادگی كنیم و از استقلال، عزت، دین، ولایت و شرافت كشور خود دفاع و آزادانه زندگی كنیم و سبک زندگی ایرانی اسلامی را ترویج دهیم.

ناصری با بیان اینكه ما هرگز تن به ذلت نخواهیم داد افزود: باید اختلافات را كنار بگذاریم و با همدیگر دوست باشیم و با تلاش و كوشش ایرانی اسلامی و آباد و سربلند داشته باشیم و توطئه های دشمنان را نابود كنیم.

امام جمعه یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان 'اقتصاد مقاومتی،اقدام و عمل' گفت: این دستورالعمل سالجاری است و شعار نیست بلكه باید به آن عمل كرد.

آیت الله ناصری با بیان اینكه به نتیجه رساندن كار مهم است افزود: باید نتایج كارها و فعالیتها را در جامعه لمس و اثرات آن را مشاهده كرد و این مسئله مهمی است.

وی افزود: ممكن است ما در سال قبل كاری انجام داده باشیم اما به نتیجه خوبی دست نیافته باشیم نباید ناامید شویم بلكه در سال جدید دوباره با ابتكار، خلاقیت و برنامه ریزی آن را دنبال كنیم تا به نتیجه برسیم.

انتهای پیام/ص
برچسب ها: امام جمعه ، استان ، یزد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار