ظاهر پورمجاهد، فرماندار شهرستان فامنین با تشریح مسائل و مشکلات تأمین آب شرب گفت: گذر از این بحران نیازمند همکاری متقابل دولت و روستاییان است.

بحران کم آبی در روستاهای فامنین
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، ظاهر پورمجاهد، فرماندار این شهر که در جلسه بررسی مشکلات آب شرب روستاهای شهرستان فامنین با تشریح مسائل و مشکلات تأمین آب شرب روستاهای شهرستان گفت: گذر از این بحران نیازمند همکاری متقابل دولت و روستاییان است.
 
وی با تاکید بر اینکه در این خصوص تلاش می‌شود ضمن اصلاح الگوی مصرف در روستاها و مدیریت منابع آب این مشکل رفع شود، آبرسانی سیار به 18 روستای شهرستان را یک بحران دانست و آن را نتیجه کاهش نزولات جوی و عدم برنامه‌ریزی مناسب در سال‌هایگذشته دانست.
 
مصطفی هاشمی،رئیس شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان نیز ضمن تاکید بر رفع مشکل آب روستاهای فامنین، گفت: در سال جاری، با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته زمینه حل مشکل آب شرب در روستاهای استان به سرانجام خواهد رسید.

وی با تصریح بر اینکه با پیگیری‌های شرکت در جذب منابع ملی و استانی شاهد برداشتن موانع بزرگی با احداث چندین مجتمع آبرسانی در سطح شهرستان خواهیم بود، از اختصاص 20 میلیارد ریال از منابع ملی به فامنین برای تأمین آب روستاهای دارای مشکل خبر داد.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: همدان ، بحران آب ، فامنین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار