اردبیل؛

احیای موقوفات مهمترین اولویت اوقاف

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: اقدام و عمل در توسعه و احیای موقوفات و تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی مهمترین اولویت اوقاف استان اردبیل است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛حجت‌الاسلام اکبر قیامی در نخستین جلسه شورای اداری اوقاف استان اردبیل اظهار داشت: در سالی که با عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده است اقدام و عمل در توسعه و احیای موقوفات مهمترین اولویت اوقاف استان است.

وی با قدردانی از زحمات و تلاش‌های انجام شده و موفقیت‌های به دست آمده در سال 94 گفت: توقع ما از تمامی همکاران این است که در سال جدید با تعاون و همکاری بیشتر در راستای تحقق شعار امسال که توسط مقام معظم رهبری نامگذاری شده است گام بردارند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل با بیان اینکه تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی از دیگر اولویت‌های اوقاف استان اردبیل است، افزود:‌ در راستای رسیدن به این اهدف امسال با برنامه‌ریزی‌هعای لازم و اساسی اقدامات لازم انجام می‌شود.

قیامی توجه به ظرفیت و توان استان در برنامه‌ریزی‌ها، زمانبندی و تقسیم برنامه‌ها ، مستندسازی اقدامات و فعالیت‌ها، صرفه‌جویی در استفاده از منابع دولتی و مراقبت از امکانات، برنامه‌ریزی دقیق برای افزایش بهره‌وری موقوفات و در نهایت رعایت نظم و انضباط در انجام تمامی امور محوله را از مهمترین اقداماتی دانست که در سال جدید کارکنان اوقاف استان باید نسبت به آن توجه جدی داشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.