فرمانده مرزبانی ناجا تقويت "روحيه انقلابی" را شرط اصلی حفظ استقلال و عزت مندی کشور دانست.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار قاسم رضايی فرمانده مرزبانی ناجا در جمع فراگيران مرکز آموزش مرزبانی شهيد مدنی اردبيل ، خدمت و زندگی در نظام اسلامی را توفيقی بزرگ برای سربازان برشمرد و اظهار داشت: شما نسلی هستيد که در فضای اسلامی  برای نظامی خدمت می کنيد که فرمانده و سکاندار آن يک ولی فقيه عادل و مجتهد است.

وی با اشاره به دوران طاغوت، بيان کرد: در آن زمان مستشاران نظامی به آموزش نيروهای ما می پرداختند و فضای طاغوتی در پادگان های ما حکمفرما بود اما امروز به واسطه انقلاب اسلامی، ملت ما عزت يافته است .

فرمانده مرزبانی ناجا با بيان اين‌که خدمت در نظام اسلامی دارای اجر عظيمی است، اضافه کرد:  بايد در مسير اعتلای ارزش های اسلامی و اخلاقی از هيچ تلاشی دريغ نکنيم.

سردار رضايی بيان کرد : مرزبانان ما بايد "روحيه انقلابی "خود را تقويت کرده و باقدرت در راه آرمان های انقلاب اسلامی و حراست از مرزها گام بردارند و در کارزارها با بصيرت و به موقع عمل کنند.

وی گفت : معمار بزرگ انقلاب اسلامی با بصيرت اين انقلاب را پايه ريزی کردند و تا زمانی که در مسير توصيه شده ايشان حرکت کنيم عزت خواهيم داشت.

اين مقام عالی انتظامی مرزها را امانت شهدا در دست مرزبانان عنوان و بیان کرد : شما سربازان مرزبانی بايد با فراگيری آموزش های نظامی ، عقيدتی و سياسی خود را برای امانت داری با بصيرت از اين ميراث ارزشمند، آماده کنيد.

فرمانده مرزبانی کشور به قدرت ايمان در نيروهای مسلح جمهوری اسلامی در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت : جمهوری اسلامی ايران دارای نيروهای مسلحی مومن ، انقلابی و دلير است. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار